Avatar billede kennovs Nybegynder
10. maj 2004 - 18:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til en hjemmeside, om træ!

Hey!

jeg står og skal have lavet en simpel, men smart side om træ!

Mine forstilling var er der var nogle træer på siden, måske sådan et kæmpe træ, hvor man så kunne klikke inde i det, og komme ind på en ny side, hvor teksten så står i træet... eller sådan noget!

Ideer? sendes til Kennovs@hotmail.com

Det bedste får pointene!

Kenned
Avatar billede jajada Nybegynder
14. maj 2004 - 13:00 #1
Du kan vel bare
Avatar billede jajada Nybegynder
14. maj 2004 - 13:01 #2
Ups du kan vel bare finde et billed af et træ og så lave det som baggrund og så ellers bare lave links osv...