Avatar billede morlin Nybegynder
10. maj 2004 - 18:26 Der er 1 løsning

Internet går ned

Jeg er ved at gå totalt amok på min internet explorer. Den dukker tit og ofte op med fejlmeldingen "internet explorer har forsaget en fejl .... og lukkes ned". Hvad sker der ? Hvordan går jeg den fejl fixet ?
Avatar billede snabelvand Nybegynder
19. maj 2004 - 21:03 #1
En god start er at opdatere både windows og explorer. Derefter måske lægge mærke til om det er i forbindelse med bestemte internetsider at det forekommer.