Avatar billede dannyboy Nybegynder
13. februar 2001 - 22:43 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Billedgalleri script ønskes

Jeg skal bruge et no-nonsens Gallery script med følgende egenskaber (læs nu før du svarer!):

- MySQL eller tekstfil baseret.
- Billeder gemmes i en folder.
- Mulighed for admin (upload, slet, rediger osv)
- SKAL kunne medtage kommentarer til billederne.
- Skal SELV kunne lave thumbnails, enten med GDlib eller blot ved at vise billeder i anden størrelse.
- Config af antal billeder på hver side.
- Klik på billede viser stort billede på ny side.
- Mulighed for styling, border osv.
- Link: \"Næste\" / \"Tilbage\" mellem siderne
- Link: \"Tilbage\" fra stort billede.

Du kan enten poste dit eget script eller en URL til et færdigt (men jeg har prøvet stort set alle færdige!)

Avatar billede jeanz Nybegynder
13. februar 2001 - 23:12 #1
Heisa her er et der liger meget det du skal bruge:
http://www.viewsource.dk/asp/Misc/Imagegallery/Imagegallery.asp

mvh

Jens
Avatar billede jeanz Nybegynder
13. februar 2001 - 23:14 #2
Hov, det ovenstående er jo ASP!!
Men her er et PHP det er en direkte downlaod fil:
http://asp.dk/sourcecode.asp?mode=dl&source_id=801
Avatar billede dannyboy Nybegynder
14. februar 2001 - 09:07 #3
Jeanz:  Den har jeg afprøvet.  Den har ikke halvdelen af de features jeg efterlyser, og billederne vises ikke på en ny htm/php side men \"råt\" i browseren, og så er det jo svært at style.
Avatar billede acra Nybegynder
16. februar 2001 - 00:25 #4
Hmmm, her er et link til en masse faktisk hele 41 forskellige scrts så kan du jo nappe hvad du vil og få det perfekte script!.....;

http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Image_Galleries/

/ Mathis
Avatar billede dannyboy Nybegynder
19. februar 2001 - 09:36 #5
Jeg har afprøvet stort set alle scripts på Hotscripts, og har ikke fundet et tilfredsstillende.
Det halter især med generering af thumbnails osv.
Jeg har udlovet 600 points, hvilket burde få nogen ud af busken til at poste et de måske selv havde lavet?
Avatar billede repsac Nybegynder
23. februar 2001 - 23:41 #6
Har ikke lavet et endnu, men det kommer på et tidspunkt ... TID! - skal huske dig ...
Avatar billede dannyboy Nybegynder
02. marts 2001 - 22:11 #7
OK repsac, mail mig på dannyboy@ofir.dk når det er færdigt.
Spørgsmålet lukkes midlertidigt.