Avatar billede crazylip Nybegynder
13. februar 2001 - 21:54 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Hvilket cd-drev anbefales her??

Hej.
Jeg har det problem at mit cd-drev ikke virker, når jeg prøver at installere noget fra det, for jeg en meddelelse(VXD VFAT) og computeren genstarter!
Hvilket drev ville I anbefale jeg Købte?
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2001 - 21:58 #1
Jeg ville anbefale et TEAC eller Toshiba, men hvis det nu er kunne du købe en af de nye Plextor brændere, hvis du altså ikke har en brænder for de køre jo lige så hurtigt som et alm. cd.drev, men de har bare også en brænder så at sige, godt nok er de lidt dyre, men gode og fornuftige.
Avatar billede crazylip Nybegynder
13. februar 2001 - 22:07 #2
jeg har ikke en brænder, men kun da godt bruge en, hva koster den du nævner?
Avatar billede kurtj Nybegynder
13. februar 2001 - 22:14 #3
1950.00 KR
Avatar billede superole Nybegynder
13. februar 2001 - 22:20 #4
Jeg her god erfaring med sony cdrom drev
Avatar billede bouggi Nybegynder
13. februar 2001 - 22:24 #5
Hvis vi allerede snakker om at invistere i brænder vil jeg for at få den bedste og mest fremtidsikrede invistere i en acer det er kram samt at det er nemt at få nyt firm-ware til
Avatar billede bouggi Nybegynder
13. februar 2001 - 22:28 #6
men som en understøttelse af space.... svar kan jeg varmt anbefale at købe teac de virker og bryder meget sjældent ned.
dog skal det siges at den sidste jeg købte havde en defekt i lejerne og det viste at det var en prod. fejl som starks derefter blev byttet og med refusion tilbage til mig og det og det skete med et smil fra forretningen
Avatar billede crazylip Nybegynder
14. februar 2001 - 10:30 #7
Tror I ikke at cddrevet, som jeg købte hos firmaet, kan byttes da det kun er 6 mdr gammelt, hvis det er der problemet ligger?
Hvad betyder VxD VFAT(01)
Avatar billede spt Nybegynder
14. februar 2001 - 12:36 #8
Ingenting det er volapyk men VXD er jo efternavnet på en driverfil så prøv dog at lalle lidt rundt med driverne.
Brænder HA HA HA!!!!
Man skal ikke kun have en brænder den bliver slidt i stykker uhyggeligt hurtigt og hvis du kan få et cd-rom drev for under en halv tusse så skulle det da ikke være noget problem.
Køb dig et Toshiba cd-rom drev dem har jeg god erfaring med. men kig på hastigheden (50x minimum) og på overførselshastigheden i kb
en brænder er kun et supplement for cd-rom drevet.
Men hvis du vil have en brænder anbefaler jeg et Medion drev de er billige hurtige og frem for alt stabile (jeg har haft mit i 6 måneder uden en eneste fejlbrænding ig jeg gav kun 1000 kr. for det)
Avatar billede janomel Nybegynder
17. februar 2001 - 14:34 #9
Køb et waitech drev. Det er et nyt mærke i Danmark. Det stammer fra Holland. Er stabilt og ikke mindst pris billigt
Avatar billede mr-d Nybegynder
17. februar 2001 - 14:45 #10
Hvis du skal have en brænder syntes jeg at du skal købe en Plextor, de er gode/stabile har aldrig haft nogen problemer... (Desuden er firm-ware nemt at opdatere, (det er selve programmet inde i brænderen :-))

Du kan få et godt 48 x ASUS cdrom-drev for ca. 500,-

Jvf. købeloven skal der være 1 års garanti på \"elektroniske dimser\" så hvid dit drev kun er 6md. gammelt og det virkeligt er i stykker så skal din sælger bytte det! (el. reparer det uden omkostninger)...

MEN din fejlmeddelse kunne tyde på et software/driver problem...

Test evt. dit drev i en anden comp...