Avatar billede ludo69 Nybegynder
10. maj 2004 - 09:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvilket bundkort har jeg?

Er der et sted man kan gå ind og se hvilken model ens bundkort er?
Avatar billede hmortensen Nybegynder
10. maj 2004 - 09:47 #1
Du kan hente aida32, som kan se en masse om ens pc:
http://www.softpedia.com/public/scripts/downloadhero/13-5-46/
Avatar billede mungojerrie Nybegynder
10. maj 2004 - 09:51 #2
Hmm, det nemmeste sted af finde den information er vel at kigge på din faktura fra det sted du har købt din pc, men det har du vel gjort....
Ellers kan man få et lille program som er gratis at prøve. Du finder det her:
http://www.dr-hardware.com/

Programmet kan fortælle dig en masse ting om din hardware og hvis du er heldig, også hvem der har lavet dit bundkort og hvilken model. Ellers kan programmet finde en masse data som du derudfra burde kunne finde frem til model og mærke via lidt søgning på google.
Good luck....
Avatar billede hmortensen Nybegynder
10. maj 2004 - 09:53 #3
Bundkort mærke/model står sjældent på faktura, hvis pc'en er købt komplet

Aida32 er gratis og på dansk
Avatar billede ludo69 Nybegynder
10. maj 2004 - 09:55 #4
Tak - smid lige et svar.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
10. maj 2004 - 09:57 #5
Det var så lidt
Avatar billede mungojerrie Nybegynder
10. maj 2004 - 10:01 #6
svar....
-> hindu: aida er sgu et ret godt program, tak for det :-)
Avatar billede hmortensen Nybegynder
10. maj 2004 - 10:06 #7
Yep, og det kan lave nogle smarte rapporter