Avatar billede theworld Nybegynder
10. maj 2004 - 09:26 Der er 5 kommentarer

Min CPU køre med 100% i Windows XP HOME hvad gør jeg.

Hej jeg har en Window Xp Home Dansk min cpu køre med melem  60 og 100% hele tiden Hvad gør jeg
Avatar billede andersenph Nybegynder
10. maj 2004 - 09:28 #1
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#hijackthis

http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#spybot
Hent disse to programmer
Først spybot. Installer og opdater. Scan og afhjælp det den finder (markeret med rødt)
Derefter henter du hijackthis og scanner og gemmer loggen. Kopier den herind, så kigger vi på den. Du må ikke fixe noget selv. Det kan gå grueligt galt :O)
Avatar billede theworld Nybegynder
10. maj 2004 - 09:31 #2
Jamen jeg mener nok der er en opdate til WindowsXP på MSN Hjemmeside. passer det
Avatar billede andersenph Nybegynder
10. maj 2004 - 09:32 #3
Avatar billede andersenph Nybegynder
10. maj 2004 - 09:33 #4
Lad mig se en Hijackthislog fra dig alligevel.
Så kan jeg bedre følge med i hvad du slås med....
Avatar billede pelle-koster Nybegynder
17. juni 2004 - 19:23 #5
tryk ctrl+alt+delete og kig lige efter hvilken applikation det er der æder din processerkraft.