Avatar billede meegaard Nybegynder
10. maj 2004 - 09:09 Der er 1 løsning

Fejlagtigt fund af TV

Hey derude!

Jeg har et problem med mit grafikkort og dets TV-out! Kortet er et FX5900. Når jeg går ind i nView og vil ændre skærmen til mit TV, har den fundet et NTSC-fjernsyn i stedet for et PAL fjernsyn, hvilket vil sige at alting bliver sort/hvid på skærmen - hvilket er RET trist!

Jeg kan simpelthen ikke få lov at ændre indstillingen fra NTSC over til PAL, den er låst fast på NTSC-M selvom det skulle være PAL-B.

Jeg installerede de nyeste officielle driver fra nVidia i går (56.72), kan det have noget med dem at gøre? Er der nogen der kender til samme problem efter at have installeret den driver - hvis det altså er den, der er problemet?

Jeg håber nogen kan hjælpe, så jeg kan få farve på TV-out'en igen ;-)

På forhånd mange tak!
Avatar billede meegaard Nybegynder
21. februar 2005 - 09:17 #1
no answer