Avatar billede haps Nybegynder
09. maj 2004 - 20:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

min dell 8100 vil ikke starte op

Jeg har et problem med min Dell Inspiron 8100 (bærbar), der ikke vil starte op. Jeg har forsøgt alt muligt mærkeligt, men der er intet der lykkes! Der er ultravigtige dokumenter på HD'en der skal afleveres imorgen, så det er pisse nødvendigt at jeg får dem ud iaften.
Jeg har en plan om at skille maskinen ad, og se om jeg kan smide drevet ind i min Mac, eller min PC (begge stationærer) og se om jeg kan få kontakt til drevet på den maner...

er der andre løsninger!? jeg er desperat...
Avatar billede haps Nybegynder
09. maj 2004 - 20:59 #1
nobody?!
Avatar billede ferdinand.k Mester
10. maj 2004 - 12:35 #2
gå ned i zitech og køb et kabinet (ca. 250 kr.) som du kan smide din interne harddisk ind i. den kan tilslutten en stationær, eller bærbar maskine, via usb, og så er du flyvende...
Der er ikke et traditionelt IDE stik på bærbarens hd, så den kan ikke komme ind i dit stationære kabinet...
Avatar billede haps Nybegynder
10. maj 2004 - 12:59 #3
ja, jeg kan godt se det ikke er muligt at smide den ind i den stationære, jeg jeg smutter ned tilo zitech... takker... :)