Avatar billede tkmbh Nybegynder
09. maj 2004 - 18:37 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Skal bruge et logo

Hey perter.

Er der en herinde der gider lave et logo til mig? Evt. et par stykker?

Jeg har lavet en hurtig skitse til hvad det skal ligne her: http://www.koehlert.subnet.dk/

Jeg vil fordele point'ne hvis der kommer flere jeg kan bruge.

Er det for nærigt kun at ville give point?
Tak indtil videre.
Avatar billede uap Nybegynder
09. maj 2004 - 20:04 #1
HVorfor vil du have flere logoer? Burde ét ikke være nok??
Avatar billede festkongen Nybegynder
09. maj 2004 - 20:17 #2
Avatar billede tkmbh Nybegynder
09. maj 2004 - 21:10 #3
Et til mine fakturaer som bare skal være enkelt og uden farve og så nogle flotte til en hjemmeside.

weblex det ser sku godt ud.
Kan du lave et i sort/hvid også?
Avatar billede tkmbh Nybegynder
09. maj 2004 - 21:12 #4
Kan du lave teksten størrere?
Avatar billede tkmbh Nybegynder
09. maj 2004 - 21:42 #6
Det ser skide godt ud.
Kan jeg til sidst få dig til at lave mig et hvor der ikke er skygge på teksten?
Avatar billede tkmbh Nybegynder
09. maj 2004 - 21:57 #7
Smutter i seng snart. Skal jo desværre på arbejde igen i morgen.
Jeg vender lige tilbage i morgen og ser på det. Takker indtil videre.
Du får selvfølgelig alle point'ne da du er den eneste med forslag.
Avatar billede festkongen Nybegynder
10. maj 2004 - 06:33 #8
I farve uden skygge på teksten:

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10007

I sort/hvid uden skygge på teksten:

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10008

Smag og behag er jo forskellig, men jeg kan bedst lide dem med skygger. Det får billedet til at hænge mere sammen.
Avatar billede tkmbh Nybegynder
10. maj 2004 - 07:21 #9
Ja jeg kan gså bedst lide dem med skygger men når jeg printede dem ud så det ikke så pænt ud. Det kan godt være det bare er min printer der ikke har det så godt.
Jeg takker mange gange for hjælpen. Det var pænt af dig.  :-)
Avatar billede festkongen Nybegynder
10. maj 2004 - 13:42 #10
Og jeg siger velbekomme - adressen på hjemmesiden, hvor logoet skal anvendes, er det den samme som i dit oprindelige spørgsmål?

Jeg vil jo godt lige se det "live".
Avatar billede tkmbh Nybegynder
10. maj 2004 - 18:48 #11
Nej det bliver nok ikke den da der kun er plads til 2 MB.
Jeg tror det bliver www.koehlert-elservice.dk men jeg har ikke købt domænet endnu.

Jeg vil gerne vise dig hvordan min faktura nok kommer til at se ud.
Avatar billede tkmbh Nybegynder
10. maj 2004 - 18:54 #12
Jeg har ikke fået lavet den så kreativ endnu. Kun lige sat nogle rammer og tekst på.
Jeg ved ikke om der skal gøres mere ved den. Det er jo kun en faktura.

Jeg har lagt et billede af fakturaen op på www.koehlert.subnet.dk