Avatar billede patrickfcd Nybegynder
08. maj 2004 - 23:01 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Skal tjekke min Antivirus

Hey...

Har Nortons antivirus instalerret på mn com.
Har hørt og læst lidt om at den enlig ik skulle være så god som den reklamere for den skulle være..

Så ville høre om der var en som ved hvor man kan finde en gratis anti virus på nettet? har lyst til og prøve noget andet, se om det virkelig er rigtig det jeg høre...

Måske nogen som kender en side hvor man kan teste sin Antivirus?
Avatar billede the-ghost Nybegynder
08. maj 2004 - 23:09 #1
Tja Hvis jeg var dig Troer jeg at jeg vil prøve http://www.bullguard.com/ du får 60 dage gratis Prøve. Hvad får man så for de 60 Dage jo, Du får en fed Antivirus-Firewall"backup af pceren Dov kun ved køb af Produktet" Jeg har selv kørt Norton på en del computer men blev træt af det efter jeg havde brugt det til mine server. Bullguard.com skal kun installeres og sættes lidt op og vupti så kørrer det af sig selv, Ja oki næsten du skal jo betale for det efter et År. "60 Dage For Prøven" Men hvis du feks køber det hos en forhandler til Ca 270 Får du tilladelse til 3 bruger 1 år derefter 34 $.
Det var hvis det jeg vil sige men kan kun varmt andbefale Programmet også selvom det kun er gratis i 60 dage.
Avatar billede the-ghost Nybegynder
08. maj 2004 - 23:10 #2
Glemte af sige at det selvFølgelig også er på Dansk ;)
Avatar billede fromsej Praktikant
08. maj 2004 - 23:27 #3
Et udpluk her:
http://spywarefri.dk/virusscannere.htm
Avast, AVG eller Antivir er alle gode og gratis for private.
Norman vil jeg gerne anbefale, hvis du vil have noget en anelse bedre.
Jeg kender ikke Bullguard, så den vil jeg ikke udtale mig om.
Avatar billede the-ghost Nybegynder
08. maj 2004 - 23:39 #4
Fandt lige det her.
Nyhed i Danmark - Antivirus + Firewall + Backup software produkt på markedet. BullGuard er af "Komputer for alle 02/2003" testet som værende det bedste Antivirus program på markedet. Til forskel fra andre antivirus produkter indeholder BullGuard alle 3 ovennævnte services: Antivirus + Firewall + Backup i et produkt. Dette er enestående, da konkurrerende produkter sælges enkeltvis. Prisen er ligeledes enestående! BullGuard henvender sig til private husstande og installeres med stor lethed. Kvaliteten af produktet og sikkerheden er garanteret via certificeringen fra ICSA Labs i USA. Hvorfor BullGuard:
Avatar billede fromsej Praktikant
08. maj 2004 - 23:47 #5
Nu lige Komputer for Alle´s mening må jeg nok indrømme jeg ikke regner for ret meget.
Men jeg har ikke hørt noget negativt om bullguard og er da stødt på det i diverse logfiler efterhånden, hvor folk ikke har klaget over det, så det er sikkert et udmærket produkt.
Jeg tror faktisk vi har det på vores ToDo liste over programmer der skal testes.
Avatar billede the-ghost Nybegynder
08. maj 2004 - 23:51 #6
Så kan jeg kun sige Prøv det, for efter alle de Andre der er prøvet til Privat / server brug kan jeg kun klart anbefale det. men oki svaret skal jo gå til det første Fromsej sage med Avast, AVG eller Antivir som er gratis og igen oki at bruge, men ja oki stopper ;)