Avatar billede patrickfcd Nybegynder
08. maj 2004 - 22:37 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan man skifter et kapinet. HJÆLP

Hey...

Har belsutte at købe mig et nyt kabinet, men er lidt i trivl om hvordan man skifter det...
Sidder ens hardware fast i det gamle, eller hvordan hænger det sammen?
Er det kun det ydre man skal skifte, eller skal man tag hver en del ud og tag det over i det nye kabinet?

Håber jeg kan få svar på mit spørsmål...

Tak på forhånd... :)
Avatar billede peet-49 Novice
08. maj 2004 - 22:39 #1
Alle dele skal ud af det gamle, og flyttes over i det nye
Avatar billede humpfrey Nybegynder
08. maj 2004 - 23:46 #2
Når du køber et kabinet og det er til et nyere bundkort skal det have 300wat (hvis du f. eks. køber det brugt) hvis du har fået en manual med til dit bundkort da du købte maskinen, står der hvilke ledninger der skal sidde de forskellige steder, eller find manualen til dit bundkort her: http://www.livemanuals.com/index.cfm NU skriver du ikke om det er en intel eller en amd maskine du har, men kig hvordan ting sidder inden di skifter. Nogle kabinetter har så ledninger til led dioder ( de små lamper der lyser når f.eks. harddisken læses, eller når maskinen er tændt) og som regel står der på det lille sorte stik, hvad de er til, og sammenlign så med din manual
Avatar billede pumper Nybegynder
09. maj 2004 - 16:40 #3
Som peet sagde skal alle dele ud, men hvis du ikke har prøvet det før så grib fat i dit digitalkamera hvis du har sådan et... og så tag nogle billeder inde i dit gamle kabinet før du skiller den ad. Så burde det være ligetil
Avatar billede humpfrey Nybegynder
19. juni 2004 - 00:06 #4
takker for point mvh humpfrey
Avatar billede peet-49 Novice
19. juni 2004 - 08:26 #5
Ikke særli fair patrickfcd