Avatar billede p_r Nybegynder
08. maj 2004 - 21:22 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til forside

Hej:)

Vi er nogle stykker som er igang med at skrive et projekt, hvortil vi mangler en flot forside.
Vi har været igang med projektet i 2 mdr. og vil derfor gerne fuldende det med en flot forside, men der er ingen af os der er særlig kreative, så vi håber der er nogen her, der har tid til at hjælpe os.
Projektet handler i store træk om, at vi er konsulenter for et IT-firma som skal udvikle et system til en ordreformidler mellem byggefirmaer og leverandører.
Et evt. billede på forsiden kunne vi måske også bruge som logo for virksomheden, der hedder "de ringer vi bringer".

Håber der er nogen der kan hjælpe -vi skal aflevere fredag d. 14/5, så det skal bare være inden da.

Pernille.
Avatar billede tzag_dk Nybegynder
09. maj 2004 - 01:43 #1
Hvad med noget i den her retning??
http://www.tzag.dk/forside.jpg
Avatar billede mex Nybegynder
09. maj 2004 - 15:28 #2
Haha! Har du lavet det i paint eller sådan noget?!?
Avatar billede tzag_dk Nybegynder
09. maj 2004 - 16:18 #3
mex >>

Nææ, det har jeg ikke! Hvad med at du selv kommer med et forslag?? ;o) Haha!
Avatar billede p_r Nybegynder
09. maj 2004 - 19:45 #4
>>tzag

Det ser rigtig godt ud synes jeg -fedt lavet med billedet:)
Hvad hvis vi skal have vores navne osv. på, så kan vi vel bare lave det om i Photoshop? Eller hvad er lettest?`

Pernille.
Avatar billede tzag_dk Nybegynder
09. maj 2004 - 20:57 #5
ja, det er lavet i photoshop. Skal jeg lave det om, eller vil I hellere have filen så at I selv kan rette det til?
Avatar billede p_r Nybegynder
10. maj 2004 - 15:17 #6
Hvis du bare sender filen, ville det være fint:) Så kan vi selv rette det til....min email er: pernille_rosenqvist@hotmail.com
Avatar billede tzag_dk Nybegynder
10. maj 2004 - 15:50 #7
Så har jeg sendt en mail til dig med filen :-)
Avatar billede tzag_dk Nybegynder
10. maj 2004 - 16:08 #8
Svar :-)
Avatar billede p_r Nybegynder
10. maj 2004 - 16:18 #9
har ikke fået nogen mail...er du sikker på at du har skrevet rigtigt?
Avatar billede tzag_dk Nybegynder
10. maj 2004 - 17:15 #10
hmm... Det er nok fordi at hotmail ikke vil godtage den.
Men du kan hente den her: http://www.tzag.dk/forside.zip
Avatar billede p_r Nybegynder
10. maj 2004 - 18:11 #11
tak skal du have:)