Avatar billede brian_a Nybegynder
08. maj 2004 - 20:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hvor meget forskel mellem geforce fx 5700 og ti4200?

hvilken er hurtigst ?
og hvor meget?
Avatar billede ird Praktikant
09. maj 2004 - 07:42 #1
GeForce FX 5700 grafikkort med 256MB DDR RAM, TV-Out
og DVI. Dette kort ligger i bunden af mellem klasse kortene.

Et geforce 4 ti4200 yder mere end bl.a et 5600 i de nuværende spil (dx 8.1 og derunder), men i kommende spil og dem der er lige på trapperne (dx9) er 5600 bedst.

http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/04/03/31/6134593

Her kan du se en lille sammenligning af det

//Ird
Avatar billede ird Praktikant
09. maj 2004 - 07:45 #2
Kan du du er ny herinde, så gør dig selv/andre på E en stor tjeneste, og læs denne http://expfaq.1go.dk/ og denne http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar

Dette vil ruste dig godt til at bruge dette forum med respekt.
Du slipper for senere at blive dunket af andre, når du ikke har forstået reglerne :)

Ha en god dag
Avatar billede brian_a Nybegynder
09. maj 2004 - 11:00 #3
jeg accepter og lukker hvad er det jeg ikke har forstået?
Avatar billede akl_gr Nybegynder
09. maj 2004 - 11:26 #4
Det ird mener, er at hvis du kommer til at glemme at lukke et spørgsmål eller noget lignende, så vil han dunke dig hårdt i hovedet, for det er det han går mest op i her på Exp. næst efter at paste standard svar om grafikkort og bærbare.
Mit råd til dig er at du bare skal tage det roligt og opføre dig som du synes det er passende og som du selv synes andre skal opføre sig. ird får det altid til at lyde som om den Almægtiges vrede slår ned på folk, bare de træder en mm. ved siden af. ;-)
Avatar billede ird Praktikant
09. maj 2004 - 20:44 #5
Stop dine spydige kommentare ok!!
Avatar billede akl_gr Nybegynder
09. maj 2004 - 21:06 #6
Det var overhovedet ikke spydigt, det var skam helt seriøst ment........
Avatar billede ird Praktikant
09. maj 2004 - 21:07 #7
Stop alligevel ok for jeg gider ikke høre på det bavl!

fortsætter dette må jeg få co'erne til at vurdere dette

Ha det godt
Avatar billede akl_gr Nybegynder
09. maj 2004 - 21:20 #8
Du er velkommen, ligesom jeg forbeholder mig retten til at skrive hvad jeg har lyst til, så længe jeg mener det er indenfor rammerne af ekspertens regler.