Avatar billede jakob-s Nybegynder
08. maj 2004 - 19:10 Der er 2 kommentarer

Kan ikke bladre videre

Ved søgning kommer der jævnligt flere svar, end der kan være på 1 sde. Så derfor kan man bladre videre nederst på siden "Side 2 3 4 osv".Men det kan jeg ikke. Hvis jeg klikke på "2" kommer der en ny side hvor der står "Der er ingen resultater der passer til din forespørgsel".
Jeg har prøvet at afbryde min Firewall m.m.
Har andre det samme problem, eller er det mig og min computer.
Avatar billede exp Juniormester
08. maj 2004 - 19:19 #1
Det er fordi der er en fejl i den sti du sendes til ved søgning.

Løsning:
Lokalisér mellemrummet (%20) i adressefeltet, og ret det til et &-tegn
Avatar billede thesurfer Nybegynder
08. maj 2004 - 20:00 #2
Hmm.. jeg havde faktisk oprettet et spm ang dette problem (som åbenbart blev slettet ved crash'et).. jeg emailede også admin d. 12 apr 2004..

-- Spm vedrørende Eksperten er gratis.. når du har fået svar på dit spm:

1) læg et svar
2) marker dit navn  <-- MEGET VIGTIGT!!
3) klik på Accepter-knappen

Husk at check om dit svar er accepteret, inden du går videre.