Avatar billede panteren Nybegynder
08. maj 2004 - 16:20 Der er 1 kommentar

Etiketter i Summarum

Ohøj

Jeg kan ikke finde noget om etiketter i Summasummarum bogen, så nu prøver jeg her. Jeg har to spørgsmål:

1) Jeg kan tilføje gud og hver mand til 'etiketliste', men jeg kan ikke se listen nogle steder. Hvor gør man det?

2) I etiketdesigneren kan jeg bestemme hvor på siden etiketterne skal starte, og hvor meget mellemrum der skal være mellem etiketterne, men jeg kan ikke se, hvordan jeg skal fortælle programmet, hvor store etiketterne er. Hvor gør man det?

Mange hilsner

Alexander
Avatar billede skydive51dk Nybegynder
18. maj 2004 - 16:26 #1
1) Du kan først se navnene, når du vælger Filer,Udskrifter,Etiketter...
2) Papirstørrelsen og Afstand mellem etikettekster giver muligheden for at regne antallet af etiketter ud - og afstand mellem etikettekster er jo da størrelsen.