Avatar billede dydna Nybegynder
08. maj 2004 - 14:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Automatisk afspilning?

Hej.

Jeg har i lang tid brugt XP's "automatisk afspilning"-funktion, når jeg har sat mit digitalkamera til PC'en.
Den har hidtil poppet op, som den skulle når jeg har sat kameraet til, og spurgt hvor jeg vil gemme billederne o.s.v.

Men nu virker denne funktion pludselig ikke længere...

Den siger nu blot at "USBenheden kan ikke genkendes" og så kommer kameraet ellers bare frem som et extra drev, hvorfra jeg kan hente billederne.
Det er selvfølgelig også fint nok, men jeg var meget glad for den anden funktion, idet det var lettere at håndtere billedernes navne o.s.v.

Nogen der har et bud på hvad dette kan skyldes?

Det skal lige siges at de sidste ny drivere til kameraet er installeret.
Avatar billede cp1 Nybegynder
08. maj 2004 - 15:10 #1
den nemme løsning er at bruge systemgendannelse og vælge et punkt fra før problemet opstod, startmenu-->programmer-->tilbehør-->systemværktøj-->systemgendannelse
minuset ved at bruge denne metode er at programmer/drivere/updates , der er installeret efter det punkt du vælger forsvinder og skal så installeres igen..
har du evt lagt mærke til om det skete efter en instalation af et program eller en opdatering af en eller anden slags ?
Avatar billede cp1 Nybegynder
08. maj 2004 - 15:12 #2
et skud:prøv evt at skifte usb port
Avatar billede dydna Nybegynder
08. maj 2004 - 15:43 #3
Hej - det med USB havde jeg prøvet ;-)
Men det med systemgendannelse har nu løst mit problem - så er spørgsmålet nu bare hvad det er jeg har installeret siden, og som har gjort at det pludselig ikke virkede :-S
Tak for hjælpen :-)
Avatar billede dydna Nybegynder
08. maj 2004 - 15:48 #4
Kan ikke komme til at give dig de 30 point, prøver igen senere - du skal nok få dem ;-)
Avatar billede dydna Nybegynder
08. maj 2004 - 15:52 #5
Kan du ikke prøve at skrive et svar i stedet for en kommentar?
... så tror jeg at det vil lykkes med pointene
Avatar billede cp1 Nybegynder
08. maj 2004 - 15:55 #6
du er velkommen ;)jeg lægger et svar så,for at acceptere det skal du makere navnet og trykke på accepter ;)
Avatar billede cp1 Nybegynder
08. maj 2004 - 15:56 #7
havde ikke lige fået opdateret...*S*
Avatar billede cp1 Nybegynder
08. maj 2004 - 16:09 #8
tak :)