Avatar billede audi Nybegynder
13. februar 2001 - 15:58 Der er 7 kommentarer

tomb raider 3 virker ikke på win2000dk

jeg har lige fået installet win2000 dk.
problem er jeg ikke kan spille tomb raider 3. men tomb raider 5 kan jeg godt...
P2-333mhz 256mb ram,16 mb voodoo 3000. diretx 8.0a. det skulle være langt nok kraft til at spille på tomb raider 3.. håber tomb-fan kender den problem...
Avatar billede goulduck Nybegynder
13. februar 2001 - 16:03 #1
Hvad kommer der af fejl?
Avatar billede kapla Nybegynder
13. februar 2001 - 16:11 #2
Det kan jo være at 3\'eren ikke understøtter Windows 2000
Avatar billede audi Nybegynder
13. februar 2001 - 16:11 #3
ja.. når jeg starte den spil.. kommer der på skræmet \" Program fejl... tomb3.exe har genereret fejl og lukkes af windows, programmet skal genstartes. der oprettes en fejllog.\"
der havde jeg genstarte computer, men hjalp ikke der kom den sammen fejl..
Avatar billede miol92 Nybegynder
13. februar 2001 - 18:20 #4
Der er mange spil der ikke fungerer under win2k... Jeg har selv Soldier of Fortune og SWAT 3 som ikke virker. Nu er det såden at win2k ikke er bygget til at spille på... Det er derimod win98s efterfølger Windows ME, som desværre laver næsten halvt så mange fejl som win98 (hvilket stadig er en del!!).
Avatar billede goulduck Nybegynder
13. februar 2001 - 23:15 #5
Officelt er Win2K ikke bygget til at spille på - men redskabet (DirectX) er der til at spille med.. så er resten op til spilproducenten!
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
14. februar 2001 - 18:55 #6
til miol92>

Jeg har da ingen problemer med at få SOF til at køre på min maskine med win2k...
Avatar billede miol92 Nybegynder
16. februar 2001 - 17:46 #7
jdaugaard >> Jeg tror alligevel heller ikke at det er win2k\'s skyld at SOF ikke virker. Min cd er efterhånden een stor ridse, og jeg har fundet ud af der er flere andre spil der ikke virker... Deriblandt SWAT 3... :-)