Avatar billede triumfthye Nybegynder
01. oktober 1999 - 13:14 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Outlook Express 5 opgradering

Når jeg efter opgradering fra Outlook Express 4 til OE5 skal sende post, får jeg fejlmeddelsen:"Nogle af modtagerne af denne meddelelse er ikke gyldige. Ret navnene" og kan altså ikke sende!
Hvad gør jeg? Der er selvfølgelig ikke noget galt med mine modtagere, som jeg flittigt kan benytte under OE4!
Avatar billede hobbez Nybegynder
01. oktober 1999 - 19:57 #1
Det lyder som om du har skiftet sprogversion. Altså at du tidligere har kørt en US-version og nu kører en DK-version (eller omvendt).

Eller måske et mix af Win og OE sprogversioner?

Jeg har haft samme problem, da jeg installerede en OE 5 US oveni en OE 4 DK.

/Rob
Avatar billede davs Nybegynder
02. oktober 1999 - 02:59 #2
Så send den til mig så skal jeg nok lave den om til det format du ønsker, jpg, gif, eller hvad du nu vil have.

send den til:
webmaster@anmeldelser.net
Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. oktober 1999 - 03:09 #3
eeeh davs, hvad har du gang i?
Avatar billede fagbog Nybegynder
02. oktober 1999 - 08:52 #4
Triumfthye -->
Jeg har selv prøvet det flere gange med logind hos DHT -
Prøv at sende det flere gange i træk,
så vil den nok blive sendt

Fagbog
Avatar billede goulduck Nybegynder
16. november 1999 - 20:25 #5
Noget nyt her?
Avatar billede triumfthye Nybegynder
17. november 1999 - 08:49 #6
Der er endnu ingen, der er kommet med en løsning(der virker)!!!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
17. november 1999 - 17:57 #7
prøv at checke efter mails lige inden du sender
Avatar billede fagbog Nybegynder
02. maj 2000 - 16:02 #8
Har du fundet ud af det ????

Mvh

Fagbog
Avatar billede triumfthye Nybegynder
04. maj 2000 - 06:58 #9
Problemet er stadig ikke løst! Jeg har en registreret dk-version af Win98/OE4...Jeg har prøvet alle officielle dk-opgraderingsudgaver uden held!