Avatar billede koden Novice
07. maj 2004 - 22:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan styrer man sine cookies?

Jeg ved der findes programmer til dette, men man bliver sgu' lidt træt af alle de små ekstra programmer, som i øvrigt tit ikke gør som de burde og kan være lidt svære at finde ud af.

Mit problemer er at jeg logger på div. forums som f.eks eksperten.
Jeg beder pc'en huske mine login dta, som så vidt jeg ved gemmes i en cookie.
Men ind imellem er man jo nød til at rydde op i sine cookies og så ryger de login data med ud.

Jeg har så engang gjort det at jeg ryddede alle cookies.
Loggede ind på alle mine forum og kopierede indholdet fra cookie mappen over i en anden mappe.
Næste gang jeg ryddede cookie mappen, så lagde jeg de kopierede tilbage.

Men jeg synes bare ikke det virker på alle forums.
Har I andre ideer?

Synes i øvrigt også det er sværet at se hvilke cookies der hører til hvad. Jeg tror nok ekspertens hedder eksperten.
Men sådan er det ikke altid og nogle forums har mere end 1 cookie???
Avatar billede fromsej Praktikant
07. maj 2004 - 22:48 #1
Hent IE privacy keeper her:
http://unhsolutions.net/IEPK/
Der kan du selv bestemme hvilke cookies der må blive.
Avatar billede fasttoemret_avekat Nybegynder
07. maj 2004 - 22:55 #2
Smør en tynd sværte på dine fingre og masser dit bundkort blidt! Hak evt. et scalotteløg til fine stykker og prop dem ind i køleren!

Så kører det bare!!!!
Avatar billede koden Novice
07. maj 2004 - 23:39 #3
Åbenbart også fjolser på dette forum. De kommer alle vegne, men første gang jeg ser dem her.

Nå de skal bare ignoreres. De kan jo ikke gøre for det.

Jeg har kigget på den der du anbefaler fromsej. Men jeg kan ikke lige greje om den også kan gemme de indtastninger man laver i brugernavn bokse o.s.v.
Du ved der hvor den kommer med forslag, hvis man tidligere har tastet noget...
Det var heller ikke en del af spørgsmålet, men blot noget jeg kom til at tænke på efterfølgende.

ved du om den kan det?
Send i øvrigt svar og du får point.
Avatar billede hcma Novice
07. maj 2004 - 23:41 #4
fasttoemret avekat er anmeldt p.g.a. dårlig opgørsel
Avatar billede fromsej Praktikant
07. maj 2004 - 23:52 #5
Der bliver jeg dig svar skyldig, men jeg skal da undersøge det så hurtigt som muligt.
Det kan være det står i den udmærkede manual Aovergaard fra vores liie team har lavet.
http://www.spywarefri.dk/privacymanual.htm
Avatar billede fromsej Praktikant
07. maj 2004 - 23:53 #6
liie=lille (tykke fingre)