Avatar billede lycra Nybegynder
07. maj 2004 - 22:15 Der er 8 kommentarer

Anti-Spam

jeg sidder med et problem... jeg leder efter et Anti-Spam script, men kan simpelt hen ikke finde ud af at fikse et der virker ! en der sidder inde med et jeg kan få der virker ?
Avatar billede popsy Novice
08. maj 2004 - 00:29 #1
Lad mig se hvad du har, så får jeg også en ide om hvad det er det skal kunne ;)
Avatar billede lycra Nybegynder
08. maj 2004 - 21:49 #2
Den skal lave +B hvis en spammer 3 gange under 10 sek. "jeg er lidt MAX Newbie til IRC Scriptong og fatter brille af det, men øver da." Please Hjælp mig :D
Avatar billede popsy Novice
09. maj 2004 - 10:38 #3
Hehe, jamen det kan vi sagtens finde ud af, men hvad er spam? :)
Er det hvis de laver reklame, skriver med store bogstaver eller hvad? :) Folk har jo forskelligt syn på sagen ;)
Avatar billede lycra Nybegynder
10. maj 2004 - 18:10 #4
spam i fra min synsvinkel er hvis man skriver samme sætning flere gange efter hinanden. som: "Hej" og skriver det 3 gange på under 5 sekunder. Ligesom når man bliver disconnectet fra Q-net hvis man skriver for hurtigt efter hindanden, men Q-net's spam filter går på 30 sekunder eller mere. Så det spam script jeg søger skal virke som Q-net's S-Bot eller noget i stil med den hvor den bare laver +b i 60 min.
Avatar billede popsy Novice
10. maj 2004 - 18:38 #5
Hmm, det du der søger er faktisk indbygget i nn-script http://www.clan-xinox.dk/dl/download.php3?url=../download/pro/nnscript373.exe
Avatar billede tpd Nybegynder
15. maj 2004 - 11:53 #6
Få dit noget jed-irc så skullle det ik være noget problem..
www.fedespil.dk <- der burde du ku kunne finde det..

Mvh tpd
Avatar billede Jesper Novice
27. maj 2004 - 00:13 #7
manden spørg jo ikke efter en hel ny client - men blot et antispam script

Så er det ikke det han skal ha? det er da min menning på sagen.
Avatar billede menthos Nybegynder
01. juni 2004 - 10:17 #8
jow han spørg om et script... og det får han
on *:text:*:#:{
  if (!%repeat. [ $+ [ $nick ] $+ ] . [ $+ [ $1- ] ] ) {
    set -u10 %repeat. [ $+ [ $nick ] $+ ] . [ $+ [ $1- ] ] 1
  }
  elseif (%repeat. [ $+ [ $nick ] $+ ] . [ $+ [ $1- ] ] >= 1) {
    inc %repeat. [ $+ [ $nick ] $+ ] . [ $+ [ $1- ] ]
  }
  if (%repeat. [ $+ [ $nick ] $+ ] . [ $+ [ $1- ] ] >= 3) {
    kick # $nick Spam protection [3times:10sec]
    unset %repeat. [ $+ [ $nick ] $+ ] .*
  }