Avatar billede dtelya Nybegynder
07. maj 2004 - 14:16 Der er 1 kommentar

Mysql med "derived attribute"

Hey,

Jeg søger i øjeblikket svar på om der er mulighed for i MYSQL at bruge derived attributes. Altså en attribut som ved oprettelse henter sin værdi fra et selcect statement.

Jeg ved at der i Interbase kan bruges "computed by" ved oprettelse af en tabel, men jeg er i tvivl om hvad jeg skal bruge i Mysql og om det overhovedet er muligt.

Ser frem til at høre fra jer.
Avatar billede sukos Juniormester
09. maj 2004 - 00:38 #1
Er det adgang til tabellen du vil ha' fat i?