Avatar billede falslev Nybegynder
07. maj 2004 - 14:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Script til at lave idiot arbejde

Jeg søger at et script man kan sætte til at køre i windows om som tager input fra en side og paster det ind på en anden side.

Den skal altså bare bruge tabulator til at springe imellem siderne samt CTRL+C og CTRL+V

Nogen der kan hjælpe ?
Avatar billede kedde65 Praktikant
07. maj 2004 - 14:05 #1
Hvor skal den kopiere fra og hvor skal det indsættes? (hvilke programmer drejer det sig om?)

VH CK
Avatar billede falslev Nybegynder
07. maj 2004 - 14:06 #2
Det er bare 2 browser vinduer hvor værdierne der skal kopieres står i input felter.
Avatar billede martin_moth Mester
08. maj 2004 - 17:35 #3
Har du adgang til disse sider?
Er det asp-sider eller html-sider, og ligger de lokalt på din PC?

Lidt mere forklaring...

Er det evt. nok bare at bruge sendkeys?
Avatar billede falslev Nybegynder
09. maj 2004 - 11:44 #4
Har fuld adgang til den ene side men ikke til den anden.
Jeg send keys vil være nok.
Avatar billede martin_moth Mester
09. maj 2004 - 12:44 #5
Hvilken side har du fuld adgang til - den du kopierer fra eller den du kopierer til?

Husk på, at det er en god ide at fortælle så lidt som muligt som sit problem, for at få hjælp ;o)
Avatar billede falslev Nybegynder
10. maj 2004 - 10:12 #6
Har løst problemet med programmet AutoIt herfra:

http://www.autoitscript.com/autoit3/
Avatar billede lilleulv Nybegynder
30. maj 2004 - 09:58 #7
bare et lille nb !!!!  Hvis du kopiere fra en anden andens hjemmeside og over til din egen, da husk lige at der er en lovgivning for det område som beskytter ophavsmænd m/K.  Læg mærke til om ejermanden af en hjemmeside har copyright på sin side !!!!  Det er strafbart at tage fra andre også på internettet, kender et par stykker der er blevet straffet på det område.

hilsen lilleulv