Avatar billede birger6000 Nybegynder
07. maj 2004 - 13:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

installation af USB 2.0

Jeg har en flytbar Hard-disk til usb, så lånte en af mine venner den, og han overførte næsten 1 gb i minuttet, og jeg er næsten 3-4 minutter om at overføre 1 gb.. Så sagde han at det nok var fordi jeg ikke har min USB 2.0 installeret ordenligt/slet ikke installeret..

vil bare høre om der er et råd for det og hvordan jeg løser det ??

Jeg har asus bundkort
Avatar billede peet-49 Novice
07. maj 2004 - 13:23 #1
Betingelsen er, at du har SP1/1A indstalleret.
Avatar billede birger6000 Nybegynder
07. maj 2004 - 13:26 #2
Det må du nok udybe lidt mere, jeg er ikke helt med på hvad du mener
Avatar billede bartfreak Nybegynder
07. maj 2004 - 13:30 #3
du skal opdatere hos windows, og hente servicepack 1
http://www.usbman.com/USB%202%20News.htm
Avatar billede halifax Nybegynder
07. maj 2004 - 19:35 #4
Det skal først undersøges om dit bundkort overhovedet understøtter USB 2, dvs har en USB 2 rod hub.
Gå i Enhedshåndtering og udvid plus-tegnet ud for USB. Her kan du se om det er USB 1.1 eller 2.0

for USB 2.0    DK sprog                  UK sprog
- USB-udvidet værtscontroler  -  Enhanced Host Controller    og/eller
- USB 2.0 rod hub (device)    -  USB 2.0 Root Hub (device)

for USB 1.1
- Universal værtscontroler    -  Universal Host Controller
- Åben værtscontroler          -  Open Host Controller        og/eller
- USB rod hub (device)        -  USB Root Hub  (device)

Har dit bundkort kun USB 1.1 kan du få USB 2.0 ved at købe et PCI USB 2.0 controlerkort og sætte i et ledigt PCI slot.