Avatar billede fezzer Nybegynder
07. maj 2004 - 12:27 Der er 2 kommentarer

Har jeg brug for alt det ?

Hej , jeg har en masse lordt som fylder og optager tid men ved ikke hvad jeg kan slette :
Logfile of HijackThis v1.97.7

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\System32\CTsvcCDA.EXE
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\Executive Software\Diskeeper\DkService.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Ahead\InCD\InCDsrv.exe
C:\Programmer\Firebird\bin\ibserver.exe
C:\Programmer\Norton Utilities\NPROTECT.EXE
C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Titanium\Pavsrv51.exe
C:\Programmer\Dantz\Retrospect\retrorun.exe
C:\Programmer\Speed Disk\nopdb.exe
C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Titanium\AVENGINE.EXE
C:\WINDOWS\System32\MsPMSPSv.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Titanium\apvxdwin.exe
C:\PROGRA~1\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\PROGRA~1\MYWEBS~1\bar\1.bin\mwsoemon.exe
C:\PROGRA~1\Dantz\RETROS~1\ComboButton.exe
C:\Programmer\Ahead\InCD\InCD.exe
C:\Programmer\ICQLite\ICQLite.exe
C:\WINDOWS\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb04.exe
C:\PROGRA~1\Logitech\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
C:\Programmer\Logitech\MouseWare\system\em_exec.exe
C:\WINDOWS\System32\CTHELPER.EXE
C:\PROGRA~1\COFFEE~1\SPAMBL~1\SPAMBL~1.EXE
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Program Files\ASUS\Probe\AsusProb.exe
C:\Programmer\Messenger Plus! 2\MsgPlus.exe
C:\Programmer\Creative\SBAudigy\Taskbar\CTLTask.exe
C:\Programmer\Norton Utilities\SYSDOC32.EXE
C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zapro.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Titanium\pavProxy.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
G:\Hidden & Dangerous 2\Autopatching.exe
C:\PROGRA~1\DAP\DAP.EXE
C:\Documents and Settings\kn\Skrivebord\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.jubii.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL,(Default) = http://dk.rd.companion.yahoo.com/slv/ycheck/as/*http://search.yahoo.com/search?p=%s
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page_bak = http://soeg.jubii.dk/
O2 - BHO: (no name) - {0000CC75-ACF3-4cac-A0A9-DD3868E06852} - C:\Programmer\DAP\DAPBHO.dll
O2 - BHO: (no name) - {0096CC0A-623C-4829-AD9C-19AF0DC9D8FE} - C:\Programmer\DAP\DAPIEBar.dll
O2 - BHO: MyWebSearch Search Assistant BHO - {00A6FAF1-072E-44cf-8957-5838F569A31D} - C:\Programmer\MyWebSearch\SrchAstt\1.bin\MWSSRCAS.DLL
O2 - BHO: (no name) - {02478D38-C3F9-4efb-9B51-7695ECA05670} - C:\Programmer\Yahoo!\Messenger\ycomp.dll
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: mwsBar BHO - {07B18EA1-A523-4961-B6BB-170DE4475CCA} - C:\Programmer\MyWebSearch\bar\1.bin\MWSBAR.DLL
O2 - BHO: (no name) - {FE7285A0-FB6D-49F6-83A6-304F1436E2E4} - C:\WINDOWS\System32\caytsrvut.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: DAP Bar - {62999427-33FC-4baf-9C9C-BCE6BD127F08} - C:\Programmer\DAP\DAPIEBar.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll
O3 - Toolbar: WebFerret - {A58686ED-FC46-44C3-95C6-4A812AB776F1} - C:\Programmer\FerretSoft\WebFerret\FerretBand.dll
O3 - Toolbar: &Yahoo! Companion - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - C:\Programmer\Yahoo!\Messenger\ycomp.dll
O3 - Toolbar: My &Web Search - {07B18EA9-A523-4961-B6BB-170DE4475CCA} - C:\Programmer\MyWebSearch\bar\1.bin\MWSBAR.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [CTStartup] C:\Programmer\Creative\SBAudigy\Program\CTEaxSpl.EXE /run
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\PROGRA~1\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UpdReg] C:\WINDOWS\Updreg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [System] System.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Synchronization Manager] %SystemRoot%\system32\mobsync.exe /logon
O4 - HKLM\..\Run: [PE2CKFNT SE] C:\Programmer\Ulead Systems\Ulead Photo Express 2 SE\ChkFont.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MyWebSearch Email Plugin] C:\PROGRA~1\MYWEBS~1\bar\1.bin\mwsoemon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MaxtorCombo] "C:\PROGRA~1\Dantz\RETROS~1\ComboButton.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Utility] Logi_MwX.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [InCD] C:\Programmer\Ahead\InCD\InCD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ICQ Lite] C:\Programmer\ICQLite\ICQLite.exe -minimize
O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINDOWS\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb04.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EM_EXEC] C:\PROGRA~1\Logitech\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [CTHelper] CTHELPER.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [CoffeeCup Spam Blocker] "C:\PROGRA~1\COFFEE~1\SPAMBL~1\SPAMBL~1.EXE" -min
O4 - HKLM\..\Run: [CleanIt] C:\Programmer\CleanIt\cleanit.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ASUS Probe] C:\Program Files\ASUS\Probe\AsusProb.exe
O4 - HKLM\..\Run: [APVXDWIN] "C:\Programmer\Panda Software\Panda Antivirus Titanium\APVXDWIN.EXE" /s
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus2] "C:\Programmer\Messenger Plus! 2\MsgPlus.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Taskbar] C:\Programmer\Creative\SBAudigy\Taskbar\CTLTask.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MailCheck] C:\Programmer\PPSOFT.DK\PP_MailCheck\mailck.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ExaWare Wallpaper Cycler] "C:\Program Files\ExaWare\WallpaperCycler\wallpapercycler.exe" -hide
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus2] "C:\Programmer\Messenger Plus! 2\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - Startup: PowerReg Scheduler.exe
O4 - Startup: Wallpaper Cycler.lnk = C:\Program Files\ExaWare\WallpaperCycler\wallpapercycler.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Global Startup: Norton System Doctor.lnk = C:\Programmer\Norton Utilities\SYSDOC32.EXE
O4 - Global Startup: ZoneAlarm Pro.lnk = C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zapro.exe
O8 - Extra context menu item: &Download with &DAP - C:\PROGRA~1\DAP\dapextie.htm
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Add to filterlist (WebWasher) - http://-Web.Washer-/ie_add
O8 - Extra context menu item: Backward &Links - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cac&hed Snapshot of Page - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: Download &all with DAP - C:\PROGRA~1\DAP\dapextie2.htm
O8 - Extra context menu item: Download Images by Picture Finder - C:\Programmer\Super Picture Finder Grabber\pf_link.htm
O8 - Extra context menu item: Si&milar Pages - res://C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\googlenav.dll/cmsimilar.html
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O9 - Extra button: Run DAP (HKLM)
O9 - Extra button: ICQ Lite (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ Lite (HKLM)
O9 - Extra button: Yahoo! Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Yahoo! Messenger (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger (HKLM)
O12 - Plugin for .spop: C:\Programmer\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O16 - DPF: {1D4DB7D2-6EC9-47A3-BD87-1E41684E07BB} - http://imgfarm.com/images/nocache/funwebproducts/SmileyCentralInitialSetup1.0.0.6.cab
O16 - DPF: {6CB5E471-C305-11D3-99A8-000086395495} (Google Activate) - http://toolbar.google.com/data/da/big/1.1.62-big/GoogleNav.cab
O16 - DPF: {72C23FEC-3AF9-48FC-9597-241A8EBDFE0A} (InstallShield International Setup Player) - http://ftp.hp.com/pub/automatic/player/isetupML.cab
O16 - DPF: {90C9629E-CD32-11D3-BBFB-00105A1F0D68} (InstallShield International Setup Player) - http://www.installengine.com/engine/isetup.cab
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?37846.2564351852
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {D3426292-3750-4D80-9D0F-2816F61A6D15} (SpeedTest Control) - http://81.19.245.211/speedtest/SpeedTest_2.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {F6A56D95-A3A3-11D2-AC26-400000058481} (Danske e-Sec) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/danskesikker/DB/DanskeSikker.cab
Avatar billede strych9 Praktikant
07. maj 2004 - 19:22 #1
Du kan jo starte i tilføj/fjern programmer i kontrol panel og eliminere det du ikke synes du vil have mere. Langt det meste i den her log er noget du selv har installeret.
Avatar billede magictouch Nybegynder
10. maj 2004 - 17:36 #2
fezzer> hvis du ikke er kommet videre, så kør en tur med Cwshredder:http://www.spywareinfo.com/~merijn/downloads.html
Udpak til egen mappe, run and fix. Kom så med en ny log, du har godtnok meget;)