Avatar billede kenngth Nybegynder
06. maj 2004 - 21:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan bruger jeg ftp.

Kan nogen fortælle mig hvordan jeg skal finde ud af at få  oploadet mine sider til mit webhotel, så man hjemmeside kan komme op at stå. hvor finder jeg ud af det hende. håber ikk jeg skal på biblioteket, for tykke bøger giver mig kryb.
Håber i er til hjælps
Avatar billede r.hegaard Nybegynder
06. maj 2004 - 22:08 #1
Hvilket ftp program har du ??
Avatar billede saudoo Nybegynder
06. maj 2004 - 22:10 #2
Du kan bruge Internet Exlorer. Så har du fået nogle informationer fra din udbyder.. ikke? :D
Avatar billede kenngth Nybegynder
06. maj 2004 - 22:11 #3
har ikk noget. ved ikk helt hvordan det fungerrer. købte et webdomæne i en brandert, og nu vil jeg ha noget ud af det. der står en masse om at men kan oploade på deres hjemmeside
Avatar billede r.hegaard Nybegynder
06. maj 2004 - 22:21 #4
Hvis du vil oploade inde på deres hjemmeside, så skal du ikke bruge et FTP program....
Hvis du ikke har noget FTP program, så vil jeg også anbefale Internet Explorer, selvom det ikke er det optimale.....
Når du har fundet ud af hvad dit brugernavn, password og hostadresse, så indtaster du følgende i din browser: ftp://brugernavn:password@hostadresse
Hvor har du dit webhotel ??
Avatar billede kenngth Nybegynder
06. maj 2004 - 22:24 #5
jeg har hos suftown
Avatar billede kenngth Nybegynder
06. maj 2004 - 22:25 #6
der skulle vist stå surftown