Avatar billede mr-sune Nybegynder
06. maj 2004 - 15:15 Der er 10 kommentarer

Gi Jeres Mening

Hej jeg har tenkt på og lave sådan en ledlingholder til musen så den ikke falder ned bag mit bord hele tiden...

Men så ville det lige være raat st høre jeres mening om den her er et link  http://www.modding2.webbyen.dk/

Hilsen Mr-Sune

StaveFejl en ikke Fejt
Avatar billede ird Praktikant
06. maj 2004 - 15:18 #1
Kan ikke se den skulle lave problemer :)
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2004 - 15:19 #2
ird >> Husk at lave det som svar - du har jo brug for dem *GG*
Avatar billede ird Praktikant
06. maj 2004 - 15:20 #3
Phatlasse-->:D
Avatar billede vallemanden Nybegynder
10. maj 2004 - 12:23 #4
Den ser meget fin ud, er det en du vil til at sælge ?

Vallemanden
prog@night.dk
www.night.dk
Avatar billede mr-sune Nybegynder
10. maj 2004 - 15:25 #5
Oki vil du købe en eller hva

Mr-Sune
Avatar billede vallemanden Nybegynder
10. maj 2004 - 16:54 #6
Nej jeg er ikke int. i at købe en da jeg har trådløst mus og tastatur, det var for di du spøger om vores mening om din 'holder', og hvis det kun er en til dig selv er andres mening vel lige meget ik'
Avatar billede mr-sune Nybegynder
10. maj 2004 - 17:07 #7
Hmmm Nej det er det da ikke :P
Avatar billede hrvig Nybegynder
18. juli 2004 - 23:43 #8
Hey, der er allerede omfundet en musemåtte med "hale holder" men du kan jo blive der først der laver en der kan uden en musemåtte.. :)
Fin Ide..

Måske lidt bedre design, huh? :D
Avatar billede hrvig Nybegynder
22. juli 2004 - 10:46 #9
lyder bare som en super ide.. glæder mig til at se din opfindelse i fremtiden :)
Avatar billede vallemanden Nybegynder
04. november 2004 - 15:44 #10
HMMMM måske er det på tide at lukke dette spg