Avatar billede ra1101 Nybegynder
06. maj 2004 - 14:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tillad 0 i talfelt

Kan man få Access til at tillade 0 (tallet NUL), som en værdi i et felt formateret som tal (dobbelt reeltal)????

Jeg har forsøgt, og det ser ud som om at den accepterer det hvis der er andre poster før dem med 0, men hvis der ikke er nogen poster i samme kolonne,, før dem med 0, så accepterer den det ikke.

Jeg er forvirret, nogen gode ideer????
06. maj 2004 - 14:22 #1
Øh, jeg er også forvirret. Det har jeg aldrig set før.

Du siger at feltet er formatteret som dobbelt reelt tal. Du mener vel, at datatypen er dobbelt reelt tal?

Hvordan ser format og inputmaske ud?

er det i tabel, på formularen eller begge dele, at du får fejl?
Avatar billede ra1101 Nybegynder
06. maj 2004 - 14:32 #2
undskyld Thomas, ved nærmere eftersyn, så er det helt korrekt det den gør.

Jeg havde stirret mig blind på en forkert kolonne, undskyld.

Jeg lukker spørgsmålet igen.
10. maj 2004 - 21:08 #3
ra1101-> lukker du ikke dette spm også: http://www.eksperten.dk/spm/469740?

pfh tak