Avatar billede patrickfcd Nybegynder
06. maj 2004 - 13:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Skal købe en firewall

Har besluttet og købe en firewall...
Har altid været vild med nortons og efter hvad jeg har læst, synes jeg at Nortons personal firewall lyder meget fristene, Hvad synes i? Dækker den de fleste porte, alle måske?

Er det vær at bruge penge på, eller har i nogen andre tilbud?
Avatar billede ird Praktikant
06. maj 2004 - 13:32 #1
Avatar billede pimpz Nybegynder
06. maj 2004 - 13:39 #2
Du kunne jo også smide en Router(med indbygget firewall) på dit system :)
Avatar billede mramager Nybegynder
06. maj 2004 - 14:02 #3
Prøv at tjekke på www.tryus.dk hvor de tilbyder en firewall gratis i 14 dage.... og find ud af, om den er god nok. Er selv ved at bruge den i 14 dage i øjeblikket.
Avatar billede cerb Nybegynder
06. maj 2004 - 14:03 #4
inde på www.spywarefri.dk har de antivirus og firewall i en pakke, den skulle du tag og bruge.
Avatar billede pimpz Nybegynder
06. maj 2004 - 14:25 #5
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. maj 2004 - 23:06 #6
Jeg vil anbefale at du kikker på BitGuard http://www.danwaresecurity.com/ denne dansk producerede firewall anvender en utrolig spændende teknologi og ide, der IMHO giver den bedste sikkerhed en personlig firewall kan give. Allende det at den implementeres som en service, og altså er en del at styresystemet, betyder at den dels kører hurtigt, og dels er umulig at stoppe/disable, den skal afinstalleres og der er ikke let for en hacker at opnå.

Norton laver gode produkter, firewallen virker dog noget tung i det. det er dog ikke et dårligt valg
Avatar billede ird Praktikant
17. juni 2004 - 16:40 #7
Tror du ikke du fik tid til at give os der hjælper dig lidt feedback - så vi ved om vi fandt en løsning evt.

Har du ikke brug for mere support så luk spørgsmålet igen...
Avatar billede rajo Nybegynder
05. juli 2004 - 10:29 #8
http://m0n0.ch/wall -> tjek denne firewall/router/vpn dimmer ud, den er gratis og den virker kanont.

/Rajo