Avatar billede bobs Nybegynder
06. maj 2004 - 01:04 Der er 1 kommentar

Redigere html med word

Hvordan kan jeg redigere html sider fra explorer med word.

Der er angivet word som html editor i indstillinger under funktioner i explorer og ikonet for word redigering er i værktøjslinien, men der sker ikke noget når jeg trykker på ikonet. Hvis jeg derimod vælger notepad, så viser den html koden for den pågældende webside. Jeg ønsker at kunne redigere en webside fra explorer 6 med word i almindelig tekst, som den ses i explorer.
Er der nogen der kan hjælpe mig ?
På forhånd tak
Bobs
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. maj 2004 - 23:15 #1
som jeg husker det, skal du trykke vis - weblayout og derefter vis HTML-kilde for at kunne se koden i word