Avatar billede michlytz Nybegynder
05. maj 2004 - 21:35 Der er 13 kommentarer

to pc'ere i et kabinet

Jeg har et spørgsmål vedr. to pc'ere i et kabnet. Jeg har to pc'ere der står side om side, er det muligt at man kan få et tower kabinet, hvor der er plads til 2 bundkort. Kort sagt et kabinet med plads til 2 pcere.

/Michael
Avatar billede victor-1 Nybegynder
05. maj 2004 - 21:37 #1
Lav evt. et selv :o)
Avatar billede michlytz Nybegynder
05. maj 2004 - 21:42 #2
Nu var det ikke lige det svar jeg eftersøgte. Det kunne være cool hvis der fandtes et færdigbygget.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
05. maj 2004 - 21:45 #3
Det var IKKE et svar, men et forslag formidlet som en kommentar. *S*
Kender en fyr som selv har bygget et kabinet af karroseri-plade og fået det malet hos en auto-lakerer. Det er godt nok kun til en enkelt pc, men idéen fejler ikke noget. ;o)
Avatar billede michlytz Nybegynder
05. maj 2004 - 21:47 #4
Men du har ikke kendskab til et kabinet, som jeg efterlyser?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
05. maj 2004 - 21:50 #5
Nej desværre - har kigget en lille smule, men fandt ikke noget som du ønsker.
Men se lige her *GG* - folk er sq skøre og flot ser det ud.
PC-kabinet i form af en kampvogn - http://www.tweakup.dk/article/348/dk/
Avatar billede victor-1 Nybegynder
05. maj 2004 - 22:06 #6
Avatar billede victor-1 Nybegynder
05. maj 2004 - 22:13 #7
Flere -
http://www.databutikken.com/dk/default.php?artId=CHIAR-2000-3R

Her har du EDB-PRISER'S oversigt - så kan du selv finde præcis det du ønsker.
(hvis du har råd) *S*
Avatar billede c-holst Novice
05. maj 2004 - 22:23 #9
tiltalende ide, som jeg også selv har haft i tankerne. Og hvis man ser bort fra kravet om at kunne købe et kabinet, så er det vel kun fantasien der sætter grænsen, og selv nogle tekniske/håndværksmæssige problemmer.
har i datatid/privatcomputer set en fungerende maskine i en pizzabakke, de er set i 5 liters øldåser, what ever!

du skal have plads til 2 bundkort med det hele, 2 strømforsyninger, min 2 cd/dvddrev, 2 hardiske, og så de kort du ikke "har på bundkortet"

personligt drømmer jeg om at tager en udrangeret 486'er og bygge den ind i et passende skab, så kan man lige åbnne lågen og have fuld adgang til alle delene. når det så kører, kunne man jo opdatere til en nutidig maskine. En tanke der er mig mget besnærende.

men som du selv siger, vi er vist ude i en rigtig "hyggetråd" her
Avatar billede rkhdk Nybegynder
05. maj 2004 - 22:25 #11
Avatar billede c-holst Novice
12. juni 2004 - 22:11 #12
interessant tråd, men gasen gik vist lidt af :-)
Avatar billede michlytz Nybegynder
13. juni 2004 - 23:52 #13
tak for linkene