Avatar billede ssstamme Nybegynder
05. maj 2004 - 21:24 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Rydning af adresselisten i inet explorer ?

Hej Eksperter !

JEg bruger inet explorer 6.0 og vil gerne have slettet gamle adresser fra min browser.. altså således at når den er blank og jeg så taster f.eks et bogstav, så vælter der en masse gamle adresser frem !

jeg har prøvet med at slettte oversigten, cookies og temp. files !! Ligemeget nytter det nada ..

Håber der er en der har svaret

MVH Hovsa
Avatar billede arlet Juniormester
05. maj 2004 - 21:25 #1
Sådan gør du
1. Klik på Internetindstillinger i menuen Funktioner.
2. Klik på fanen Indhold.
3. Klik på Autofuldførelse under Personlige oplysninger.
4. Klik på Ryd formularer og Ryd adgangskoder under Ryd oversigten for autofuldførelse.
5. Klik på OK.
Avatar billede ssstamme Nybegynder
05. maj 2004 - 21:25 #2
"altså således at når den er blank og jeg så taster f.eks et bogstav, så vælter der en masse gamle adresser frem !" ..
læs: der skal ikke vælte alle der hersens adresser frem !
Avatar billede ssstamme Nybegynder
05. maj 2004 - 21:31 #3
erhm .. det virker tildels !! Vil da gerne stadig have autofulførelse til men bare ikke på de gmale adresser !
Avatar billede espersen Novice
05. maj 2004 - 21:34 #4
Sådan gør du:
1. Klik på Internetindstillinger i menuen Funktioner.
2. På fanen Generelt klikker du på "Ryd oversigten"
Avatar billede ssstamme Nybegynder
05. maj 2004 - 21:46 #5
hey espersen ...

Læs længere oppe .. har forsøgt mig med at ryde oversigten, men forgæves !!

Det virker hvis man slår autofuldførelse til, men vil da gerne have at den fuldfører sider jeg gerne vil ind på !

Det er de gamle sider jeg gerne vil have slettet
Avatar billede halifax Nybegynder
06. maj 2004 - 04:10 #6
Hent IE Privacy Keeker, freeware. Her kan du beholde selvvalgte og slette resten. Du kan finde det hos www.spywarefri.dk
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Avatar billede espersen Novice
06. maj 2004 - 09:21 #7
lige et skud : har du under en diskoprydning også markeret at ville slette Off-line-filer ?
Avatar billede mramager Nybegynder
06. maj 2004 - 14:19 #8
Jeg ser lige, at arlet og espersen ikke giver de helt samme svar.... jeg mener, at espersens forslag med "Ryd oversigten" skulle virke. Skrev lige for en sikkerheds skyld, prøv den lige, hvis du ikke lige fik det gjort.
Avatar billede ssstamme Nybegynder
07. maj 2004 - 10:13 #9
jup .. så lykkedes det !! halifax u are the man ...

takker