Avatar billede klausmarkussen Nybegynder
05. maj 2004 - 17:58 Der er 3 kommentarer

Automatisk boardcast.

Hej.
Jeg arbejder på et bibliotek hvor vi lukker kl. 1900. Jeg har så installeret et program som lukker maskinerne automatisk ned kl 1850, men jeg vil gerne have at der kommer en besked frem til pc brugerne at pcen bliver lukket om 5 min. Hvordan gør jeg det. Jeg har prøvet at lave en planlagt opgave men det virker ikke. er der nogen med andre ideer.

Klaus
Avatar billede cp1 Nybegynder
05. maj 2004 - 18:16 #1
har du kigget om winpopup ka gøre det ? (sidder ikke ved en 98 maskine lige nu...)
Avatar billede klausmarkussen Nybegynder
05. maj 2004 - 18:29 #2
Jeg kan godt sende en besked via winpopup, men så skal jeg selv skrive den hver dag. Jeg vil have et program som gør det automatisk hverdag, uden at jeg skal gøre noget.
Avatar billede stone Forsker
05. maj 2004 - 23:22 #3
prøv at oprette spørgsmålet i Delphi, måske der er nogen der kan hjælpe dig med at lave et program...

//stone