Avatar billede rs6200 Nybegynder
05. maj 2004 - 17:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

grafit og tv tuner kort

sappire ati all i wonder 9600 pro jeg har sådan et kort men er det bedre at få grafitkort og tv tuner kort hver for sig og hvadfor et, da det skal det samme som ati kan ,men det fryser fast hele tiden og den har været på værksted 5 gange på de 4 mdr jeg har haft den pc som er en acer asp600 som ellers køre godt det er bare det med at den fryser på tv det har den fordel at det er på dansk alt sammen da jeg ikke er god til engelsk kan i hjælpe mig med et godt råd??? jeg skal optage fra tv og vidio fjerne reklamer og så brænde ned på dvd
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2004 - 17:41 #1
ATI AllInWonder kortene er ellers gode.
Men det holder selvfølgelig ikke at det er på værksted hele tiden. :o)
Egentlig ville jeg tro det er et driver problem.

Har du prøvet at installere den nyeste driver ?
http://www.ati.com/support/driver.html

Du kan sagtens få Grafikkort og TVkort hver for sig, men det er synd da du ellers sider med et fint kort.
Avatar billede rs6200 Nybegynder
06. maj 2004 - 08:57 #2
kender du da det kort eller er det ikke bedre at købe pinnacle pc tv pro samt studie 8 hvad mener du jeg er nybegynder
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2004 - 09:55 #3
Jeg har ikke selv haft kortet, men de bliver rost meget rundt omkring på andre forums.

Men beslutter du dig for at købe et TV-kort, vil jeg nok hellere anbefale et TerraTec Cinergy, eller et Hauppauge WinTV PVR-250.
Disse 2 kort ved jeg er rigtig gode.
Pinnacle pc tv pro skal jeg ikke kunne sige om er godt.
Avatar billede rs6200 Nybegynder
06. maj 2004 - 12:04 #4
hauggauge  opfylder det mine krav er det svært at bruge da jeg ikke er god til engelsk og hvad med redigering og brænding til dvd
Avatar billede rs6200 Nybegynder
07. maj 2004 - 18:31 #5
jeg giver  dig det halve nu og hvis du kan  svare kommer resten
Avatar billede rs6200 Nybegynder
07. maj 2004 - 18:46 #6
phatlasse du får det hele du har fortjent det tak men kan du hjælpe mig med  wintv pvr-250 instalation samt redigering hvis det er