Avatar billede the-ghost Nybegynder
05. maj 2004 - 16:13 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Vedr. Kodning af hjemmeside, har design

Hej der ude

Jeg står og har rug for en Php/asp mand som kan fra et design jeg har fået lavet, kan lave en shop kodning, der stilles ikke de store krav da den ikke skal bruges med dankort, kun med netbank betaling/overførelse.

Men da pengene ikke hænger på grene lige pt. Ville jeg også lige sige at der eventuelt også kunne kon et logo ind fra jer. Men selvfølgelig er jeg indforstået med at Ting her i livet ikke altid r gratis. Hvis det har fanget jeres Øjne er i velkommen til at smide jeres mail ind her.
Avatar billede websam Nybegynder
05. maj 2004 - 16:21 #1
Send en mail med lidt flere oplysninger til martin@newage.dk så skal jeg give dig et tilbud på det.

Mvh. Martin Overgaard
Avatar billede trumf Nybegynder
05. maj 2004 - 17:02 #2
Se på www.shoponline.dk det er lige det du skal bruge.
Avatar billede cybermike Nybegynder
05. maj 2004 - 17:46 #3
Jammen du kan da hive fat i mig så finder vi ud af noget.

ekim@unifix.org , refferencer: http://www.cybermike.dk
Avatar billede pfp Nybegynder
05. maj 2004 - 18:52 #4
Hej,

Send gerne mere information til peter@votus.dk
Avatar billede morten-vadskaer Praktikant
06. maj 2004 - 11:55 #5
Hvis du ikke har fået din opgave løst, er du velkommen til at kontakte mig på vadskaer@kondomaten.dk.

Jeg har lavet shop-løsningen på www.kondomaten.dk samt dens udenlandske søstersider.

Mvh. Molvins
Avatar billede the-ghost Nybegynder
06. maj 2004 - 15:13 #6
Der Går lige et par dage endnu før jeg ved hvem det bliver. Håber i kan vente så længe ;)
Avatar billede the-ghost Nybegynder
01. juli 2004 - 16:24 #7
Jeg har desvære fået hjælp et andet sted fra men tak for hjælpen og intressen.
Avatar billede websam Nybegynder
01. juli 2004 - 17:27 #8
"Der Går lige et par dage endnu før jeg ved hvem det bliver. Håber i kan vente så længe ;)"

Sjovt med delange dage folk nu om dage holder sig :o) Spøg til side det var da godt du fik opgaven løst :o)

/websam
Avatar billede di3h4rd Nybegynder
17. juli 2004 - 01:23 #9
gnu@gmx.net , koder ASP & access db m. mange års erfaring. har også lavet webshops + cms , men tror egentlig ikke jeg har så meget liggende til fremvisning da disken er røget fornylig. Men du er velkommen til at maile details så skal jeg nok svare tilbage med pris/deadline.