Avatar billede superduck Nybegynder
13. februar 2001 - 04:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

NBA Live 2001

Det ser ud til at det alligevel ikke er alle spil som er kompatibelt med win2k! Det helt nye nba 2k1 virker nemlig ik.

Det sux. Og kom ikke med det win2k er et office os ikke et gamer os crap. Hvad med Xp, det holder jo ik en meter.
Avatar billede goulduck Nybegynder
13. februar 2001 - 07:04 #1
Det er jo ikke kun op til Microsoft at sørge for at spilene kan køre på Win2K. Hvis spil producenterne er så \"hjernelamme\" at de ikke laver det kompatibel med Win2K, så er de da også for dumme...

Hvad får du af fejl?
Avatar billede superduck Nybegynder
14. februar 2001 - 04:52 #2
Den vil overhovedet ikke starte.

Avatar billede goulduck Nybegynder
14. februar 2001 - 10:55 #3
Hmmm... prøv at installere den nyeste patch .. http://www.easports.ea.com/patches.html

Det ser ellers ud tilat spillet ER lavet til Windows 2000!
Avatar billede deadlock Nybegynder
14. februar 2001 - 12:14 #4
hey there

Hvor er lige den Patch som du snakker om ;o)

over and out

Deadlock
Avatar billede goulduck Nybegynder
14. februar 2001 - 13:29 #5
Dohh... havde sat NHL ind i mit hoved ... sorry.
Avatar billede superduck Nybegynder
14. februar 2001 - 13:56 #6
Det er nemmelig underligt at fifa + nhl + madden osv. kører på win2k men ikke nba!?!
Avatar billede superduck Nybegynder
24. februar 2001 - 03:23 #7
Fint, hvis I ikke kan eller vil hjælpe så er der heller ikke noget point :-)