Avatar billede rexisgod Nybegynder
05. maj 2004 - 10:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Office 2000 installation slukker computer halvvejs inde.

Hi XpertZ

Jeg prøver at installere Office 2000 på en computer med Windows 2000 SP4.
Men når Office 2000 installationen er nået halvvejs så lukker den abrubt computeren, og computeren kan derefter ikke startes, før strømkablet har været taget fuldstændig ud af computeren.
Hvad kan forudsage dette?
Har prøvet at installere et par gange, men med samme resultat!

Mvh. Lars Bengtsson
Avatar billede majsmarken Nybegynder
05. maj 2004 - 13:33 #1
prøv med en anden strømforsyning...
det kan måske gøre noget!
Avatar billede rexisgod Nybegynder
05. maj 2004 - 14:04 #2
bwyan:

tak for budet men jeg tvivler på det er strømforsyningen.....det er jo kun under office installationen det sker!
Avatar billede diddel Nybegynder
09. maj 2004 - 17:09 #3
Har du overvejet om der kan være opstået fejl på din office 2000 disketter/cd-rom. Synes umiddelbart det kunne tyde på en vigtig fil er i udu :(
Avatar billede rexisgod Nybegynder
10. maj 2004 - 07:39 #4
diddel.....har oplevet at en Office cd ikke kunne læses før, men aldrig at hele computeren blev slukket af den grund og derefter ikke kunne startes op før man havde taget strømmen fuldstændig fra den i et stykke tid.
Computeren der installeres har jo SP4.

Mvh. Lars
Avatar billede rexisgod Nybegynder
28. maj 2004 - 09:06 #5
det er/var en CRC fejl på cd'romen....den er simpelthen blevet slidt op. Men det undrer mig bare at det får en computer til at slukke, det har jeg ikke oplevet før.