Avatar billede lakse Nybegynder
12. februar 2001 - 23:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Streaming/Optage?

Hvordan dumper man streaming ned på harddisken eller andet medie?
Altså optage musik direkte fra forskellige radiostationer på netttet?
Jeg har fuld duplex lydkort i og har prøvet med winamp plugin som ikke virker. Findes der ikke et hurtigt og nemt program?
Lydkort er soundBlaster live.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. februar 2001 - 23:55 #1
Her er en løsning til RealPlayer så længe det kun drejer sig om lyden.

http://mmsound.about.com/compute/mmsound/library/weekly/aa092500a.htm

/Nikolaj
Avatar billede nomiz Nybegynder
14. februar 2001 - 14:50 #2
Du kan jo også bare record\'e \"what U hear\"...

/vh
Simon
Avatar billede superfly Nybegynder
16. februar 2001 - 17:23 #3
Optage direkte med Cool Edit 2000... det virker !
Avatar billede nomiz Nybegynder
04. marts 2001 - 19:37 #4
luk nu