Avatar billede xirox Nybegynder
04. maj 2004 - 23:28 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Genoprette slettede filer.

Kære eksperter.

Jeg fik en virus forleden der gjorde at jeg måtte nød til at formatere mit C drev.

På det drev lå der nogle billeder som var meget meget vigtige.

Findes der et program som kan genoprette de filer.

De blev slettet ca her i morges vil jeg tro, så et eller andet sted må de jo ligge.

Men kan i give mig nogle links til nogle programmer som skulle kunne genoprettet slettede filer ville jeg blive meget glad.

/xirox
Avatar billede halifax Nybegynder
05. maj 2004 - 00:07 #1
Et som er gratis er PcInspector File Recovery
http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm

Læs også betjeningsvejledningen, bl.a. at det er vigtigt du kke får dine filer overskrevet af andet.
Avatar billede halifax Nybegynder
05. maj 2004 - 00:08 #2
Blandt de bedre hører også GetDataBack - for NTFS eller FAT, som dog koster ca. kr. 500,00
http://www.runtime.org/
Avatar billede jumper1981 Nybegynder
05. maj 2004 - 16:44 #3
hvoffor fjernede man også undelete & unformat kommandoerne.... :-(
Avatar billede halifax Nybegynder
05. maj 2004 - 19:23 #4
Har netop hjulpet an anden bruger med genoprettelse ved at anbefale ovennævnte, som også viste sig brugbare. Han søgte selv videre efter andre muligheder og fandt EasyRecovery Pro fra ontrack. Forslaget gives hermed videre
http://www.ontrack.com/Homepage.aspx?id=3&pagename=Software
Avatar billede xirox Nybegynder
14. maj 2004 - 22:20 #5
Tak for det