Avatar billede lindrup2000 Nybegynder
04. maj 2004 - 22:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kørende grafik i banner?

Hej alle sammen
Jeg har lige et spørgsmål.
www.tigerburet.dk er der nogle strejer der køre frem og tilbage inde i banneret er der nogen der har en tuturial til det? eller kan forklare hvordan man gør?

Hilsen Dennis.
Avatar billede rosenberg Nybegynder
04. maj 2004 - 23:01 #1
Det er flash...

Du kan lave det ved at lave et objekt som indeholder en streg.
Derefter ligger du streger oven på banneret og i hver deres lag og giver dem så en motion tween fra position til position

/rosenberg
Avatar billede lindrup2000 Nybegynder
05. maj 2004 - 17:08 #2
Okay mange tak Rosenbjerg.....
Avatar billede rosenberg Nybegynder
05. maj 2004 - 17:51 #3
Rosenberg ;)