Avatar billede zipp Nybegynder
04. maj 2004 - 19:58 Der er 5 kommentarer

Kan ikke gemme i BMP format

Hej .
Jeg har køre med en Photoshop 6.0 med en dansk opdatering. Den har virket fint. Men lige pluseligt kom den op med en fejl og nu kan jeg ikke gemme i BMP- format. Den kan heller ikke se mine billeder der er gemt i BMP- format.
Nogen hints.
Avatar billede spe Nybegynder
04. maj 2004 - 20:32 #1
Prøv at resette preferencefilen.
Kan ikke huske om tasturgenvejen Ctrl. + alt +shift virker i version 6 men prøv at holde de tre taster nede når du indlæser Photoshop.
Hvis tastaturgenvejen ikke dur i version 6 så finde Photoshops preference fil og smid den ud og start op igen.
Avatar billede zipp Nybegynder
04. maj 2004 - 20:47 #2
Jeg har prøvet at fjerne preference filen. Men det virker stadig ikke???
Avatar billede fet321 Nybegynder
06. maj 2004 - 10:11 #3
Et skud i tågen: Er det en tidsbegrænset trial version du kører?
Avatar billede fet321 Nybegynder
06. maj 2004 - 10:12 #4
Er billedet i CMYK-farver?
Du kan ikke gemme CMYK-billeder som BMP.
Avatar billede zipp Nybegynder
06. maj 2004 - 11:58 #5
Jeg køre kun med RGB billeder, så den skulle kunne se BMP- filer. Det gjordt den før.