Avatar billede 4b4 Nybegynder
04. maj 2004 - 16:13 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Billigste måde at flytte

Jeg bor pt. i Århus n.. og skal i næste måned flytte til Århus C.. Så kom jeg lige til at tænke på hvordan jeg egentlig skal få flyttet alt mit lort.

Jeg kunne selvfølgelig låne en varevogn et par timer (regner ikke med det kommer til at tage længere tid) .. el. et firma.. Men hvor meget koster det egentlig? Og hvor/hvordan kan man få det billigst ??

(Høje point sats er pga. spørgsmålet (skal være Århus) og så at jeg ikke har for mange penge RL .. så det kunne være fedt med en billig ide!)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. maj 2004 - 16:16 #1
Venner og familie, med biler og trailers, har altid virket udemærket for mig, selv om du nok er ude i noget med et rimeligt kort varsel.
Avatar billede 4b4 Nybegynder
04. maj 2004 - 16:18 #2
det er pr. 1/7 .. resten af min familie bor ved vestkysten.
Avatar billede rosenberg Nybegynder
04. maj 2004 - 16:23 #3
www.lejetlig.dk

En kammerat og jeg flyttede på en dejlig lørdag en 2v fra hellerup til amager i en Toyota Carina (guld) fra starten af 90'erne. det var skide skægt ;)

Vi gav 300 for et døgn og så havde vi lige tid til at brænde dæk af senere på aftenen :D
Avatar billede 4b4 Nybegynder
04. maj 2004 - 16:44 #4
Kanont foreslag. Kigger jeg nærmere på.. flere er selvfølgelig velkomne ! :)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. maj 2004 - 17:58 #5
Familien burde kunne hjælpe, men kan/vil de ikke det er Lej et lig da et rigtigt godt bud..... Har hørt i radioen at man kan leje en ligvogn hos dem......
Avatar billede 4b4 Nybegynder
04. maj 2004 - 18:01 #6
jep.. har set den køre rundt :)
Avatar billede exp Juniormester
04. maj 2004 - 18:23 #7
og du kan leje et lig i Brabrand... Der er en billigudlejer på j.p. larsens vej
Avatar billede 4b4 Nybegynder
04. maj 2004 - 19:46 #8
der ligger vist også en på søren frichs vej :)
Avatar billede exp Juniormester
04. maj 2004 - 20:09 #9
Skal jeg ikke kunne sige :-P

... men jeg har tidligere benyttet ham på jp larsens vej, og det var faktisk en udemærket bil...
Avatar billede jumper1981 Nybegynder
05. maj 2004 - 16:47 #10
Avatar billede rosenberg Nybegynder
05. maj 2004 - 16:52 #11
Nå men hvis du lejer en bil fra lej et lig .... så giv mig 15 point ;)