Avatar billede jps6kb Novice
04. maj 2004 - 10:29 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Bluetooth start

Hej der.

Har I ikke et link til et sted hvor jeg kan danne mig et overblik over mulighederne med Bluetooth ??
Avatar billede mwhas Praktikant
04. maj 2004 - 10:40 #1
Jeg kender ikke lige nogle steder, men sider selv at lave en hjemme side hvor der vil komme en del infomationer om Bluetooth så hvad vil du vide så kan jeg fortælle dig lidt :)

Ved du hvad bluetooth er og hvad man kan bruge det til???
Avatar billede jps6kb Novice
04. maj 2004 - 10:43 #2
Altså... noget med at koble ting sammen og styre ting fra én enhed... ex. mobiltlf eller noget... aner faktisk ikke så meget... folk snakker meget om det, og det lyder jo pisse smart ... *GG* Men bare lige så'n lidt basic viden om hvad man kan...
Avatar billede mwhas Praktikant
04. maj 2004 - 11:12 #3
Bluetooth er nok blive medst kendt ved tådløs headset hvor man enden bruger en mobil som har bluetooth eller en dongle man sætter i sin computer og så kan bruge snakke samme med sine venner uden at skal tænke på ledningen iøjeblikke rækker headset ca 10meter, men Sony-Erirsons Z1010 en ny mobil der har en nyere version af bluetooth så den kan række hele op til 100meter har detsvære ikke set nogle headset der kan række så langt, men det kommer snart :)

Udover headset er der og en del andre ting der bruger bluetooth fx. mus, PDA (lommecomputer) Tastur, printer eller netværk så er slut med at tænke på ledningerne for det er en den lille dongle som sider i computer der holder styr på tingende :)

Håber du kan bruge det jeg har skrive til noget og kan forstå det eller spørg du bare igen :)

/mwhas
Avatar billede mcqrist Nybegynder
04. maj 2004 - 13:33 #4
Prøv den officielle bluetooth hjemmeside
http://www.bluetooth.com/
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. maj 2004 - 15:58 #5
Den her side kan give dig nogle ideer:
http://www.bluetooth.com/products/index.asp

Dertil kommer at alle bluetooth enheder i teorien kan tale sammen. Min
Bluetooth mus (MX900) taler med et lille program på min PC. Når min Mobil
kommer inden for rækkevidde så logger den mig automatisk på Windows.
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2004 - 16:45 #6
http://www.logitech.com/index.cfm/products/features/cordlesstopics/DK/DA,CRID=1844,parentCRID=272,contentID=7177,ad=bt_sl_bt_sl_howto_redirect_382003
Avatar billede jps6kb Novice
06. maj 2004 - 13:46 #7
Hmm.. k... tror jeg fangede den... takker ;)