Avatar billede backdrop Nybegynder
30. september 1999 - 22:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IRC server

Jeg har sat en IRC server op og tænkte på om der var nogen der gad være med på at start et lille irc-netværk.

Jeg kunne godt bruge nogen der ved en del om dette, og helst nogen der selv har en irc-server at bidrage med :-)

/server backdrop.year2000.dk
    #matrix - normalt
Avatar billede brianc Nybegynder
02. oktober 1999 - 00:41 #1
jeg ved ikke om jeg har en server at bidrage med men jeg er selv ircop på en server jeg skal prøve at kikke ind
Avatar billede zemic Nybegynder
11. oktober 1999 - 09:04 #2
Jeg starter snart min egen IRC-server, og det kunne da være meget sjovt at linke og udveksle erfaring.

(jeg har brugt IRC i 3år nu, men via en client og dog jeg har da kørt nogle bots samt scriptet lidt.)

hvilket os bruger du til at kører server fra?

Jeg kører selv linux og win9x
Avatar billede brianc Nybegynder
11. oktober 1999 - 11:26 #3
jeg bruger windows98 og er på roskilde.fdf.net
Avatar billede backdrop Nybegynder
13. oktober 1999 - 14:51 #4
min server kører linux og elite2.0

og så lidt specs .. :-)

256mb ram
17 gig hd

jeg har også selv været på irc i 3 års tid - mest på dalnet og andre små mindre nets ...