Avatar billede erlandsen Seniormester
03. maj 2004 - 23:17 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

søges: forslag til koncept "hjælp.dk"

Har købt domænet hjælp.dk og overvejer i øjeblikket hvilket koncept domænes skal bruges til...
Søger forslag fra folk med programmerings kompetence, der kan se potentiale i domænenavnet...
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. maj 2004 - 23:20 #1
Desværre er det endnu ikke helt nemt at bygge et site op på et rent æøå domain, det ville havde været bedre om du havde hjaelp med også..
Avatar billede steen_hansen Forsker
03. maj 2004 - 23:21 #2
Hm? Du arbejder lidt bagvendt, og skal have lavet en side, hvis indhold kan relateres til domænenavnet? :o)
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2004 - 23:33 #3
Ide-forslag:
Når nu du har købt domainet "hjælp.dk", og ikke aner hvad det skal bruges til, kune du jo starte med et forum hvori du spørger folk om HJÆLP til hvad websitet skal handle om...
Sorry, men jeg kunne ikke dy mig. Den var altså for oplagt!  :-)

Forøvrigt er det rigtigt hvad bacardil skriver. Fordi alle jo ikke har installeret det lille plugin fra Verisign, som er nødvendig for at kunne bruge Æ, Ø og Å i browserens aadresselinie.
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2004 - 23:34 #4
...men alt muligt pøj-pøj herfra, ment i en god mening.  :-)
Avatar billede steen_hansen Forsker
03. maj 2004 - 23:36 #5
Der er jo et hav af muligheder, lige fra Eksperten II til indretning af haver. Også et held og lykke herfra :o)
Avatar billede nicolai_johannesen Nybegynder
04. maj 2004 - 10:01 #6
Selvfølgelig er der et hav af idéer, som kan bygges videre på. Her et par stykker til inspiration. Jeg så Go'morgen Danmark på TV2 i dag, hvor der lige er udkommet en ny bog med titlen: "HJÆLP - jeg flytter hjemmefra" - ta' eventuel fat i de to forfattere til bogen og få et samarbejde op at køre.

Skal der være mere alvor over det, kan man foreslå ungdomsrådgivning for desperate unge, som føler at livet er svært. Der florerer i hvert fald en masse historier om det emne i nyhedsmedierne for øjeblikket. Det var mine bud ... sig til, hvis vi ska ta en brainstorm sammen. Du kan finde mine kontaktoplysninger på nicolai.johannesen.net
Fortsat go jagt på koncepter ...
Avatar billede serio Nybegynder
16. maj 2004 - 17:30 #7
Synes nicolai har fat i noget.
Evt. forum om ungdomsrådgivning, hvor unge anonymt kan spørge om alt mellem himmel og jord, hvis du skal bruge programmør så lad mig hører mere, email/msn: serio@ofir.dk
Avatar billede steen_hansen Forsker
23. maj 2004 - 21:06 #8
Fandt du ud af hvad du ville med det?
Avatar billede coolstar Nybegynder
13. juni 2004 - 06:24 #9
Ja held og lykke :0)