Avatar billede dudesicko Novice
12. februar 2001 - 19:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

AdMentor , hjææææælp

Jeg har prøvet at DL AdMentor og den ser ud til at virke, da jeg kan logge ind på admin modulet, lave nye banner, men når jeg vil vise skidtet så får jeg følgende fejl.

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error \'80004005\'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]General error Unable to open registry key \'Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x7f0 Thread 0x880 DBC 0x2041004 Jet\'.

/x-files/banner/admentor/include/admentordb.asp, line 44

Linie 43-45:
Set oConn = Server.CreateObject(\"ADODB.Connection\")
oConn.Open g_AdMentor_strConnect
Set AdMentor_DBOpenConnection = oConn

Stien til databasen er jo ok, da jeg ellers ikke kan logge ind, så hvad er problemet så ?
Avatar billede cin Nybegynder
12. februar 2001 - 20:02 #1
Har du konfigureret det hele rigtigt i /x-files/banner/admentor/include/admentoconfig.asp
Avatar billede dudesicko Novice
12. februar 2001 - 20:41 #2
Du kan da prøve at kigge på det.

<%
Dim g_AdMentor_AdMentorRedirPath \'
Dim g_AdMentor_Demo \'
Dim g_Admentor_strConnect \' Connect string
Dim g_AdMentor_MaxRecords
Dim g_AdMentor_PathToAdServe \' HTTP path to adserve.asp and adclick.asp, like http://www.sqlexperts.com/ads
Dim g_AdMentor_DatabaseType \' SQLServer or Access

Dim strAdmentor_strAlreadyOnPage \'Internal - you should not set it yourself

g_AdMentor_DatabaseType = \"Access\"
\'g_AdMentor_DatabaseType = \"SQLServer\"

g_AdMentor_PathToAdServe = \"http://www.mor-far.dk/x-files/banner/admentor\"

If Right(g_AdMentor_PathToAdServe,1) <> \"/\" Then
    g_AdMentor_PathToAdServe = g_AdMentor_PathToAdServe & \"/\"
End If

g_Admentor_strConnect = \"DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)};DBQ=\"& Server.MapPath(\"../ad97.mdb\") &\";DriverId=25;FIL=MS Access; MaxBufferSize=512;PageTimeout=5\"

Filen jeg tester på ligger her.
http://www.mor-far.dk/x-files/tst.asp

Ok det var ikke et middel svært spørgsmål, jeg smider lige 30 mere i.
Avatar billede cin Nybegynder
13. februar 2001 - 02:15 #3
øhh. Det er ret smart hvis du kommer med den komplette sti til databasen f.eks
/x-files/banner/ad97.mdb

Det var den fejl jeg lavede. Så kunne den ikke finde databasen
Avatar billede dudesicko Novice
13. februar 2001 - 13:23 #4
HEHE det var sku det, hold k... det var LOL :)