Avatar billede keepitsimple Nybegynder
03. maj 2004 - 20:07 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Konto på eksperten

Hej Admin.

Min konto på Eksperten gik tilsyneladende fløjten sammen med Jeres server nedbrud. Jeg har nu oprettet den SAMME konto igen, men kan ikke lukke spørgsmålet.
Da jeg ikke har fået et tilfredsstillende svar på mit spørgsmål vil jeg bede Jer om at lukke det.

http://www.eksperten.dk/spm/492915

På forhånd tak.
Venlig hilsen
Buddy45
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. maj 2004 - 20:13 #1
buddy45> du er ikke den eneste: http://exp.dk/spm/495357
Avatar billede vuffebob Nybegynder
03. maj 2004 - 20:59 #2
Jeg har prøvet det samme, men mon ikke det går !!!
Avatar billede hcma Novice
04. maj 2004 - 02:00 #3
kan du ikke bare selv lægge et svar og så efterfælgende acceptere det ??
Avatar billede lyhne2 Nybegynder
04. maj 2004 - 11:28 #4
Jeg er også væk... Jeg hed engang Lyhne1

Er der nogen der ved hvad der sker??
Avatar billede hcma Novice
04. maj 2004 - 11:33 #5
der sker desværre ikke mere, da næsten al data er gået tabt mellem 23/3 - 24/4 (cirka), så hvis du er oprettet som bruger i den periode er det derfor.
Avatar billede lyhne2 Nybegynder
04. maj 2004 - 11:39 #6
Nå ok. Det var da noget skidt.. Nå, ingen bebrejdelse herfra.. Det må selvfølgelig helst ikke ske, men mine tab var meget begrænsede, da jeg var/er ny her.. Men en pænt dårlig start for en ny bruger..Giver ikke det bedste indtryk:-)

Tak for svaret Catbody, jeg har nemlig ikke kunnet få svar fra "Eksperten"..

Lyhne2 AKA Lyhne1  :-)
Avatar billede hcma Novice
04. maj 2004 - 11:49 #7
lyhne2 >>  som kompensation er ALLE blevet Pro-medlemmer, da listen over månedens top100 (gratis pro-medlemskab) også var gået tabt.
Som Pro-medlem har du mange flere muligheder i dine Eksperten-indstillinger, bl.a. fjerne reklamer o.s.v.
Avatar billede lyhne2 Nybegynder
04. maj 2004 - 12:00 #8
hehe.. Ja, jeg ville have været pro-medlem, hvis ikke min konto var blevet slettet... Nyoprettede medlemmer (som jeg jo blev nødt til at være) er ikke pro medlemmer... Jeg er ihvertfald ikke...
Avatar billede hcma Novice
04. maj 2004 - 12:20 #9
Kontakt Admin på info@eksperten.dk. Når problemet drejer sig om Pro plejer han at være rimelig hurtigt ude, da det er en af indtægterne hos Eksperten.
Avatar billede lyhne2 Nybegynder
04. maj 2004 - 13:22 #10
Jeg Prøver.. Tak for hjælpen Catbody
Avatar billede keepitsimple Nybegynder
05. maj 2004 - 00:01 #11
Takker for Jeres oplysninger.
Avatar billede keepitsimple Nybegynder
05. maj 2004 - 00:04 #12
.
Avatar billede lyhne2 Nybegynder
07. maj 2004 - 03:43 #13
øøh.. nu har jeg fået svar om at det er løst.. Men der er ingen ændringer sket.. og han ser ikke lige ud til at svare... Jeg må vek bare vente?? men stadig tak:-)