Avatar billede kejle Nybegynder
03. maj 2004 - 15:41 Der er 2 kommentarer

Konvertering fra engelsk til Dansk

Jeg sidder med en maskine hvor jeg har en engelsk XP på men jeg vil gerne ha lavet den om til dansk... hvordan kan jeg gøre det uden at skulle slette windows og indstallere det igen!!!
Avatar billede retaxes Nybegynder
03. maj 2004 - 16:31 #1
det lader sig desværre ikke gøre, du er nødt til at købe en dansk version, sorry.
Avatar billede hcma Novice
03. maj 2004 - 19:05 #2
eller også skal du købe en Multilingual (flersproglig) udgave, men den koster kassen