Avatar billede cillemadsen Nybegynder
03. maj 2004 - 09:02 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Gæstebog til hjemmeside

Hej med jer eksperter ;

Jeg har lavet en hjemmeside til min lillesøster klasse i forbindelse med hendes afslutning i gymnasiet (blå bog) og de ønsker så at få en gæstebog på hjemmesiden, således at de & andre kan skrive lidt.

Nogle der har en "færdigpakke"-idé eller en guide eller et eller andet... det skal ikke være alt for tamt i layoutet :-)
Det skal siges at siden er hostet af Surftown.

.oO~CiLLe~Oo.
Avatar billede Slawomir Seniormester
03. maj 2004 - 09:07 #1
Avatar billede Slawomir Seniormester
03. maj 2004 - 09:07 #2
det var et svar
Avatar billede cillemadsen Nybegynder
03. maj 2004 - 09:26 #3
jeg kan ikke lige få det til at fungere i første forsøg, men tak for hjælpen indtil videre, vender tilbage 13.30 håber du kan hjælpe lidt med opsætningen...
Avatar billede cillemadsen Nybegynder
03. maj 2004 - 14:33 #4
kan ikke rigtigt få det til at virke :(
Avatar billede cillemadsen Nybegynder
03. maj 2004 - 15:08 #5
øv bøv :-)
Avatar billede roenving Novice
04. maj 2004 - 03:01 #6
Avatar billede da9el Nybegynder
04. maj 2004 - 20:46 #7
Prøv den her har selv brugt den for ikke så lang tid siden!!

http://www.webcafe.dk/artikler/php/phpmysqlgaestebog/
Avatar billede lilleulv Nybegynder
30. maj 2004 - 10:18 #8
Kære cillemadsen.

Hvis du ikke lige frem ønsker en Gæstebog som skal være en du selv skal lave det hele i form af koder... og godt vil have en færdig model som også er på dansk og enkel at opsætte og hvor man har mulighed at selv vælge udseendet på den så vil jeg da anbefale dig at kikke lidt på denne færdig-løsning lige til at hente.  Den kræver ikke noget stort kendskab til opsætning og har en brugervenlig guide *S* Prøv dette link :  http://asp.smscom.dk/guestbook.  Dette selvfølgelig også hvis der er andre med samme ønske *S*

hilsen lilleulv