Avatar billede madsbrodersen Nybegynder
02. maj 2004 - 23:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Funktion der henter ip-route tabel evt. et API-kald

Er det muligt via f.eks. et API-kald at hente route-tabellen for at kunne efterbehandle den. Jeg har forsøgt med at pipe fra route.exe men det giver desværre programfejl for route.exe at blive kaldt hyppigt.

Jeg ønsker derfor en funktion der returnerer de aktive ruter i ip-stakken, helst med samme info som en route print giver (destination, netmaske, gateway, grænseflade og metrikværdi)

Og selvfølgelig ville et eksempel være at foretrække
Avatar billede madsbrodersen Nybegynder
06. maj 2004 - 18:02 #1
Er der ingen eksperter derude med en god ide
Avatar billede madsbrodersen Nybegynder
10. maj 2004 - 06:48 #2
Spørgsmålet lukkes.