Avatar billede dino3003 Nybegynder
30. april 2004 - 01:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ingen farve på tv via tv-out

Jeg sidder inde med en ferrari 3000 og kan ikke få farve når jeg tilkobler via mit tv-out. har prøvet alle farve-codec...
og har både prøved sony, philips og samsung tv's
den går fra s-video til en gul banan som går direkte i tv'et har også prøvet at putte den direkte ind i en ska klods.... føler jeg har prøvet alt.... HJÆLP
Avatar billede halifax Nybegynder
30. april 2004 - 01:41 #1
Prøv råd herfra - menu i venstre side "Hvis dit tv-out er sort-hvid"
http://ken.danborg.org/exp/
Avatar billede victor-1 Nybegynder
30. april 2004 - 02:31 #2
Måske også lidt her - http://www.eksperten.dk/spm/345232
Avatar billede tosa Nybegynder
30. april 2004 - 05:25 #3
Nu kender jeg ikke til det grafikkort du nævner, men de indstillinger jeg bruger er: signal format: B/PAL, og Connection: Composite Video-Out. Hvis det er ge-force chipset dit kort bruger, kan du indstille dette under nView Display Mode.
Avatar billede dino3003 Nybegynder
15. august 2004 - 22:05 #4
tak